BIM v. 7
Maglan: aha..Har du ingen "handyman"? =) Ja, molvärken kommer och går, ibland spänner det i hela tjejmagen , ibland bara på en punkt.
Maglan: aha..Har du ingen "handyman"? =) Ja, molvärken kommer och går, ibland spänner det i hela tjejmagen , ibland bara på en punkt.
Håll min hand: GRATTISS!!!! Då var det en nidis du fick
Shit vilket hopp jag fick nu!!
Maglan: Vaa..det gör ju ingen nytta! =)) Du får ge honom en skruvmejsel i alla hjärtans dag present..hehe
Maglan: Mmm..jag med!! Vi får se hur kroppen beter sig imorrn...
Nu är det sovtajm! Gonatt tjejjer och grattis håll min hand än en gång!
Hade rätt.. Det var tanten som kom
Så nu är det bara att räkna in nästa ÄL och hoppas på bättre lycka nästa gång. För det borde väl ändå ta sig då!
Fixar listan..
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Rottis77, Johanna 80 (11:e), Maglan (1:a)(3)
13/2: cattis82(3:e) Minxy, ia1982(13:e)
nelly 2007, Snöhästen (2:a) (7)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle (3:e), Mrs You (2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell (1.a efter Mf) Miss skellington(1:a), Datanissan (2:a)(13), My05(1:a efter Mf)
15/2: Milli01 (14:e), Licia (7:e),precious_alva (4:e lr.5:e)Mrs Bee (2:a) Trulten(5)
16/2: bustösen (16:e), Silverklar (4:e), yiyah, LillaMalin (5)Jannabus (1:a) (5), Billecarte (1:a)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine (3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver (2:a), Junior J (3:e)Full av förhoppning (5)(9)
18/2: bertlyn (7:e), Yrrepyrr (2:a), Syrran79 (1:a),vivana(8:e), Superstålis (5)
Kvar på bim-listan: 43
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57
Statistik: 0,2 * 57 = 11,2 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85,Håll min hand(4)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:Misan1, Stil07, Tussilutt(3),Vice99, Lärarn
1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito (10 st)
Lycka till alla andra, när jag fick mens gav jag er bättre odds att plussa..Bra va!!
Tänkte bara säga till alla oss som nu tyvärr fått besök av tanten, att jag nu lagt upp en BIM-tråd för v.11! Så det är bara att hoppa dit när ni känner för det..Bara ta nya tag!
Tsarbabe: Mmm..Det var inte så lovande för mig, men jag hoppas fortfarande att jag inte får se dig i nån BIM-tråd framöver
Och det gäller alla här!
Maglan: Neeej!! Vad tråkigt tjejen! Trodde absolut att du skulle plussa..Men det blir nog din tur nästa gång.. Det är bara att hoppa på v.11-tråden!
Maglan: Ja, det är rätta takter..bara hoppa upp igen
Nej, vad gulligt av honom!! Och att döpa den till Savannah var ju jätteromantiskt =)
Maglan: ahh..det var ju hur gulligt som helst, speciellt när det är helt oplanerat att ge varann present.
Fick själv en jättefin bukett med rosor av min sambo =)
grattis juniorj!!
GRATTIS ALLA SOM HAR PLUSSAT!!
KRAM till er som fick mensen..kom till v.11. Där är snacket i full gång och då ska vi slå rekord!!