Inlägg från: Masqito |Visa alla inlägg
  • Masqito

BIM v. 7

Hej hopp!
    Här är en till "mensare" som antagligen har BIM 13/2..Vore enormt kul att få plussa på alla hjärtans dag! eller hur?
    Det är kul ändå att se så många "kända" nicks här som man kan följas åt i symptomträsket mellan ÄL och BIM =)

Ett stort lycka till alla här!!

• Masqito

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2: Stil07 (3:e), Rottis77, Fluffmoln(5:e) (3)

13/2: hyacinth, Masqito (2)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag Rikku (1)

15/2:

16/2:

17/2:

18/2:

Kvar på bim-listan: 5

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 5

Statistik: 0,2 * 5 = 1 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:

♥ ♥ Lycka till nästa gång:

• Masqito

Fluffmoln: Ja, är det inte typiskt! Jag trodde absolut att vi skulle plussa, iaf du. Du var ju så gravid som man bara kunde =)
    Men det var bara bluff..Så var det nya tag igen!

Tänker hålla mig till att testa på Alla hjärtans dag den här gången..mer spänning, extra kul om man plussar!
    Lycka till!

• Masqito

Har ÄL i slutet på denna vecka..så jag tänkte ta fram mina ÄL test och börja testa imorgon..Är fast besluten att få ett alla hjärtans plus =) Är det för tidigt att börja testa imorgon om jag har lite oregelbunden mens..har 14 test att utnyttja.
    Hoppas ni andra har det bra i snöyran..

• Masqito

Mrs You: Då förstår jag att du börjar testa några dar innan. Har du testat billigatesters ÄL test (stickor)..vet inte om dom är bra. Får köra varannan dags principen annars..Jag brukar känna ganska väl när jag har ÄL, men sen läste jag att man kan få ÄL känningar efter man skulle haft ägglossning.

Hoppas det tar sig för er!!

• Masqito

Jobbigt att vänta...Det är vid ÄL som det börjar röra på sig, man myser och sen är det symptomjakt i 2 veckor. Haaha..
    Så nu är det inte många dar kvar..

• Masqito

Jag testade med ÄL sticka i måndags och fick då två streck varav ett var ganska svagt streck, testade idag och det var bara kontrollstrecket som syntes..spelar det någon roll eller har jag missat ÄL innan den skulle kommit ??

• Masqito

Nån som haft ÄL känningar än?? Jag har lite oregelbunden mens så är lite osäker på när ÄL är. Idag när vi myste så ömmade det i tjejmagen. Betyder det att ÄL är på gång?

• Masqito

Det är spännande nu när ÄL är nära och man myser så gott man kan och funderar lite smått om turen är med en den här månaden =)
    Den här perioden är ganska cool faktiskt. Man kan räkna med att få mys i massor =))

Svar på tråden BIM v. 7