• Stil07

BIM v. 7

Listan växer och jag vill bara hälsa alla nytillkomna välkommen in på vår tråd och lycka till med myset under ÄL.

Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för min förkylning och feber vill inte ge med sig.....och febern var också en anledning till varför inte temp. metoden fungerade den här månaden.....och eftersom det ser ut att bli en ny månad för mig så skall jag köra den då!!

Sov Gott & dröm sött!!!

• Stil07

Tinkerbille: Lycka till....fick du utslag idag vilken tid?

Det sägs att ÄL sker ca 12-48 timmar efter utslag därefter när ägget släppt hhar jag hört att man har på sig ca 12 timmar innan det är för sent så det finns hopp.

Du får återkomma.....har du några symtom på ÄL?

• Stil07

Jag har försök sedan förra veckans koffeindisk. att dra ner på mitt cola light behov och det fungerar även om jag har en hisklig huvudvärk....

....men om jag går efter USA´s forskning så kan jag absolut inte bli gravid med min konsumtion. Ett glas cola om dagen dit tar det säkert minst en månad till för att komma till om jag trappar ner långsamt enl. goda råd.

Jag är nere i 1 liter om dagen nu och då är väl chanserna 2 % att bli gravid så det är väl inte konstigt att det inte fungerar.
    Kan tala om för alla nya att jag säkert konsumerat 1&1/2 till 2 liter om dagen fram till förra veckan.....lika hemskt när man skriver ner det ....det blir så definitivt då.

Men jag kämpar...

Kram på er där ute i snöyran & solen!!

• Stil07

Hej tjejer!

Tack för allt ert stöd vad gäller mitt cola drickande...

Idag gör vi ungsbakad falukorv med hemgjord potatis & morotsmos
    en barnfavorit!!

Falukorv i ungn med sötstark senap, bostangurka & senap i korven
    och i formen slänger jag i lite finhackad charlottenlök, tunna morotsstavar, färska champinjoner och färska tomatbitar, salt & vitpeppar + lite hyvlat smör på toppen (inte på korven)

Potastimoset med morötter.....innan jag mixar ihop det stöter jag kokt potastis & kokta morötter med lite smör, vitpeppar och salt och sedan 180 knyck på elvispen....

Vips så är middagen är serverad!!

Barnen äter inte det i formen men det är lätta att pilla bort innan servering.

Byta recept är en superidé....dessutom går det säkert fortare fram till BIM när man har lite att göra.

• Stil07

hyacinth: vad vore livet utan symtom!!

• Stil07

Jag sitter och ser på grammisgalen nu...så jag gjorde bara ett litet inhopp för att önska alla en riktigt god kväll..

• Stil07

Herre gud vad jag skriver slarvigt....nog för att jag är känd för att vara lite små galen men jag ser dock på grammisgalan och inget annat.

hej igen!!

• Stil07

Jag tycker oddsen för oss i v. 7 tråden är stor med tanke på att många av oss var på v. 2 tråden innan vilken hade en otroligt dålig statistik så vad jag menar är;

Kan vi inte tro på lite jackpot....

.....används inte % statistiken föregående måndad då överförs det automatsikt till nästa med andra ord?????

Positivt tänkande kallas det!!

• Stil07

Med andra ord enl. jackpot systemet så borde 5.2 till bli gravida utöver våra v.2 % till v. 7 tråden...vad säger Ni???

Ska vi krossa all statistik.....och göra det omöjliga möjligt!!!?

• Stil07

Glömde att tillägga att vi har bra fart i tråden redan över 500 inlägg....tittar man på de andra trådarna så ligger vi i täten.........jag tror att det beror på att vi är bra "peppare"!

Svar på tråden BIM v. 7