BIM v. 7
Välkommen in Nelly och ev. andra som tillkommit sedan sist.
Lycka till!
Välkommen in Nelly och ev. andra som tillkommit sedan sist.
Lycka till!
Hej på er alla tjejer!
Först av allt tycker jag det är otroligt att vi så aktiva i trådan över 600 inlägg och många har inte haft ÄL ännu?
Hur ska det sluta?
Tinkerbille: Antagligen är det alldeles för sent nu för du har väl redan åkt till Åre....jag bodde där som säsongare förr och blir helt avis när jag tänker på den folkfest du skall få vara med på......hoppas på ett detaljerat ref. senare och höra om löspuderåkningen du haft...för jag pratde med några på plats tidigare och det toksnöar där fortfarande.
Till er andra;
Ang. gravsymtom så känns det nästan som om min spänningar i magen inte kan räknas den här månaden....först nu vet jag hur det känns och var skengravid.....för jag vet att vi missade ÄL både jag och min man låg sjuka i infulensa i en vecka så vi orkade inte mysa....
Men jag har huvudvärk näsytan varje dag, och det spänner till och från i tjejmagen som sagt, har vid två tillfällen kännt mig svagt illamående.....men det finns väl naturliga förklaringar till det??
Men en sak är säker har inte mensen kommit den 14/2 så måste ett mirakel gjort mig gravid och då skall jag använda ett test mot alla odds.
Gomorgon på er eller heter det god dag för er som vaknat med tuppen...
Jag känner som sagt inget speciellt bara lite småtunga bröst om man nu kan känna så med tanke på att jag inte har särskillt stora....kan det vara nåt?
Ha en trevlig förmiddag
Som vanligt varje månad vid den här tiden går man omkring och längtar efter att få kräkas lite!
Det har vid mina två tidigare graviditeter varit det största och enda symtomet......
Ja det är väl den enda gången i livet man önskar det...för det är ju bara till en början man tycker det är ok...sedan står man knappt ut men det tänker man inte på nu.
Please give me ....bara ett endaste litet symtom.
CB digital går inte att misstolka.....men man kan spekulera mer med de andra testerna...vilket skapar mer spänning...
Men vill man verkligen bara veta när och inget annat så är det nog att rek CB även om de är dyrast!
Ja jag hinner inte mer än in med matkassen och barnen förrän jag bara måste kolla läget om något hänt på FL sedan sist...har ju inte haft koll nu på 3 timmar......jobbig abstinens!!
Ni verkar må bra och visst håller jag också med att har man inget att göra går en hel del tid åt till att känna efter.
Jag som t.o.m. missade att mysa vid har inte gett upp hoppet på grav symtom ändå........
Vi missade att mysa vid ÄL - skulle det !!
Ibland går det fort.....någon ropar färdig från nedervåningen.
Que Sera Sera & Tsarbabe välkommen in på listan
Lycka till!
Ha en fortsatt trevlig kväll tjejer,
När kommer någon av er att testa sig, har hört att några t.o.m. plussat ÄL+8, BIM-5, etc......tror starkt på era symtom.....iallafall någon av er borde plussa med tanke på symtomen
Lycka till!