Inlägg från: cattis82 |Visa alla inlägg
  • cattis82

BIM v. 7

Tinkerbelle -tack för intressant info.

Nu tror jag att ÄL är över för min del så nu börjar denna långa väntan på BIM......
    Som flera andra här så känns det som alla hjärtans dag kan vara en bra testdag för mig också. Blir då BIM+1 kan nog vara ganska lagom.

Förra månaden hade jag inga speciella symtom förutom att mensen kom på BIM+5 och då kunde man ju inte låta bli att hoppas. Var nog mer skenis månaden före vid första försöket.
    Vi får se ska försöka att inte känna efter för mycket den här gången.......lättare sagt än gjort :)

• cattis82

Sofis- de tre senaste månaderna har nog varit de läääängsta i mitt liv tror jag. Väntan på ÄL väntan på BIM och längtan efter +. Ja man får försöka hålla sig sysselsatt så gott det går för att inte känna efter för mycket. Men det blir mycket tid härinne på FL varje vecka.

• cattis82

Sofis- hihi ja en fördel för mig är ju att jag bara kan sitta här på min fritid. Men jag vet precis hur det var när jag pluggade, det var lätt att fastna framför tvn och alla jättebra program gick ju precis när man skulle plugga......Lycka till på seminariet iaf. Själv borde jag ta en sväng med dammsugaren, men det kanske jag kan göra lite senare :)

• cattis82

Åh nej vad tråkigt yrrepyrr. Det är hemskt när djur blir sjuka. Mina svärföräldrar fick ta bort sin hund för ett par år sedan pga cancer, hon var vara 4 år. Saknaden blir stor, tycker fortfarande att man hör henne ibland. Kramar till dig.........

• cattis82

Låter skönt Tinkerbelle, koppla av och tänka på annat i väntan på BIM :) Själv ska jag jobba hela helgen, då har man ju iofs också tankarna på annat.

• cattis82

Hoppas att vi får + den här månaden!!!

• cattis82

Jag hade min första känning i söndags med molvärk och rikliga flytningar. Efter det har jag haft lite småkänningar av molvärk som lite svag mensvärk.
    Igår på morgonen var det som att det värkte ner i höger höft också. Jag har ofta ont i höfterna när jag har mensvärk.

Fast man vet ju inte, det kan ju också ha varit att jag legat konstigt på natten......... Men man kan ju alltid hoppas att det är ett gott tecken :)Spekulationerna fortsätter nu fram till BIM.

• cattis82

Sofis-vi får hoppas på det. Det finns ju inte så mycket annat att göra i väntan på BIM. Hoppet är det sista som lämnar en, brukar man ju säga :)

• cattis82

Licia-jag tror väl kanske inte att det är gravsymtom jag känner redan, är bara glad att jag troligtvis haft ÄL. Hoppas bara att vi lyckades pricka in den också. Hoppas att din magkänsla stämmer :)

Sofis-nej vänta är det värsta som finns, man gör inte annat nuförtiden, men det är ju en kul tråd med fart i, går ju bra att spendera lite tid här. Själv ska jag jobba i helgen så då kommer väl tiden gå lite fortare förhoppningsvis.

• cattis82

Licia-ja man bygger ju upp lite stämning också, men det är så himla tråkigt när man blir så besviken för att det misslyckats.

Sofis-det är ju fördelen med att jobba att man inte gör av med några pengar :)

Svar på tråden BIM v. 7