Inlägg från: cattis82 |Visa alla inlägg
  • cattis82

BIM v. 7

Åh nej vad tråkigt Sofis *tröstkramar*

• cattis82

Inga symtom här idag heller, BIM -6. Men flytningarna är tillbaka lite grann, igår var det nästan helt torrt.

Jag hade en riktigt dålig dag igår, allt kändes helt hopplöst som jag aldrig skulle bli gravid. Längtar så himla mycket! Känner på mig att mensen kommer dyka upp i vanlig ordning den här gången också. Usch, humöret går lite upp och ner, kanske är ett symtom. Får väl hoppas att man tillhör de 36% som inte känner några symtom. Kul lista var det iaf. Kan muntra upp och ge alla lite hopp

• cattis82

Nej vad tråkigt vice99 och här klagar jag som är på 3:e försöket. Skäms lite nu faktiskt. Kram och stort lycka till iaf, håller tummarna!

• cattis82

vice99 - humöret går lite upp och ner just nu, men du verkar ha en sund inställning iaf. Förstår att det känns tungt ibland. Går du på utredning nu eller?

• cattis82

Halloj. De flesta här verkar ha nån typ av symtom iaf, spännande. Själv har jag absolut inte känt nånting, verkligen ingenting Känner mig däremot nedstämd och har humörsvängningar, men det beror nog på att jag så gärna vill bli gravid. Fryser gör jag också, men det gör jag ju jämt så det är nog inte heller något symtom. Så nej, jag har verkligen inga symtom, blää.

• cattis82

Vi håller tummarna för stora + den 14:e . Har två Cb och ett Cb-digital som ligger och väntar, och jag ska inte testa innan.

• cattis82

Låter spännande som du skrev förut om din förmodade nidis, verkar lovande

• cattis82

Fortfarande inga symtom här. Väntar också att tanten snart kommer dyka upp. Suck. Är på dag 26 idag och tänkte att den kanske kommer idag då den gjort det på dag 26 varannan månad. Ja lite skumt men det har varit så sen några månader tillbaka.

Nettan80 - hur menar du att det kom fram prickar på testet?

Grattis till er som plussat och tröstkramar till er som fått tanten.

• cattis82

Maglan - du är absolut inte ensam om det. Jag tycker mig ana lite diskret mensvärk. Är helt säker på att mensen är på ingång snart

• cattis82

Masqito - nej vad tråkigt, hoppas inte att det är mensen som kommer

JuniorJ - vet precis hur det är med dåligt tålamod

• cattis82

Masqito - förstår hur du känner, det är jobbigt och leva mellan hopp och förtvivlan hela tiden. Jag tycker själv att den här tiden mellan ÄL och BIM är jättejobbig, man går förtvivlat på helspänn hela tiden.

• cattis82

Nej usch vad tråkigt Nettan 80 tröstkramar till dig. Fortsätt kämpa på och lycka till!

• cattis82

Inga nyheter här, är fortfarande i princip helt utan symtom. De senaste dagarna har jag dock haft kännigar från tjejmagen, som typ molvärk, men den försvinner lika fort som den kommit. Inga PMS besvär heller direkt. Men tanten är ju dock känd för att dyka upp oanmäld så..........

• cattis82

Ja och tanten är även på ingång här också, men jag är egentligen inte förvånad eftersom jag inte haft några som helst symtom. Men jag är riktigt besviken, vill så gärna vara gravid!!

Mensvärk har jag haft till och från hela dagen, springer på toa ock kollar stup i kvarten. Lika bra att kärringen kommer så man får börja om igen och ta nya tag. Blää

Funderat lite på att ÄL-testa eller tempa eller både och, vet inte riktigt.

Tröstkramar till er som fått tantbesök. Vi ses nog snart i vecka 11 tråden.

• cattis82

Trulten
    Det är väl olika, en del kan ju plussa tidigt men risken är nog stor att det blir neg tror jag.

• cattis82

Trulten
    Det var så lite, jag vet ju inte om jag har rätt, men jag tycker själv det är så jobbigt när det blir neg. Kanske bättre att vänta så länge man kan, chansen att plussa ökar ju för varje dag

• cattis82

Nu är det bara knappt två timmar kvar till BIM-dagen. Ingen tant i sikte och mensvärken har för tillfället avtagit...............

• cattis82

Skit också, blev inget den här gången heller. Kärringen kom nu på förmiddagen. Usch har sån otrevlig mensvärk.

Grattis till plusset Mrs Bee!!

Lycka till allihopa, kikar in här och kollar hur det går för er, vi ger oss in på 4:e försöket nu.

• cattis82

♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥

12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)

13/2:Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (3 st)

14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)

15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)

16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)

17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)

18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)

Kvar på bim-listan: 40

Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58

Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida

♥ Gravida:
    Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)

♥ ♥ Lycka till nästa gång:
    Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82 (13 st)

• cattis82

Tinkerbelle - tack så mycket. Det känns ju inte kul alls, men man får försöka och inte gräva ner sig alltför djupt. Ser fram emot nästa ÄL iaf . Lycka till, hoppas att tanten håller sig borta!

Svar på tråden BIM v. 7