BIM v. 7
Men gud, nu börja jag helt plötsligt storlipa för att en liten okänd kvinna, ensam med sin gitarr, helt oväntat gick vidare till final i globen...Puha!
Hormoner!!! PMS och annat elände...
Men gud, nu börja jag helt plötsligt storlipa för att en liten okänd kvinna, ensam med sin gitarr, helt oväntat gick vidare till final i globen...Puha!
Hormoner!!! PMS och annat elände...
Maglan: det du beskriver kan ju vekligen vara grav-symptom också, precis som ditt lilla mess från tanten Masquito, och ja faktiskt, som mina knappt befintliga symptom också, vi vet ju inte än...
Men Tsarbabe, jag skulle bli väldigt förvånad om inte du plussar igen! Det verkar inte alls konstigt att du plussade med Mirres på morgonen men inte med cb senare på dagen... Testa igen om någon dag eller två, på morgonen. *håller fortfarande tummarna för oss alla*
Håller med dig Maglan, det var förmodligen därför jag började grina. Det var så oväntat (lika oväntat som ett efterlängtat + skulle vara för min del... )
*tar på mig solbrillorna o kammar till mig*
Men Masquito, DET är väl hur som helst ett ganska solklart tecken!!! Rätta mig om jag har fel!
Jo, pigmenteringen brukar öka och bröstvårtorna blir mörkare. Vet inte om det gäller för resten av bröstet också? Var har du dina fläckar? Ser brösten för övrigt ut som de brukar? (hm, trodde aldrig jag skulle ställa den frågan till någon... och iallafall inte på nätet hehe)
Alltså HUR låg..? (gärna i cm räknat om nån har koll...) Jag har svårt att avgöra vad som ska räknas som högt och lågt. Har aldrig hållit nån koll på den där grejen
Masqito, då tror jag inte det var tanten som var avsändaren på ditt sms Det är mitt tips! Ska du testa imorgon kanske....? Jag kan ju förstås inte VETA men jag vet vad jag TROR
ok, men det verkar ju lovande ändå alltihopa tycker jag!
Det gläder mig att höra!!! Tack detsamma också! Jag tycker det är superduper att hänga här i väntan på frälsning eller domedag
Tack Tsarbabe för info. Jag kommer väl inte kunna låta bli att börja hålla koll på min nu heller... Det är så många som pratar om den (bl a en som skrev att den just öppnat sig och sedan fick hon faktiskt tantbesök ett dygn senare... Hm! Så mycket konstigt det finns...)
Tänk bara detta, att GÖRA nya människor!!! Det är ju det vi gör!!! Inte undra på att det är SVÅRT!