BIM v. 7
MinnY, jag såg det också, men att det var tidigt mf. Så himla trist, men skönt att se hon kommer igen med nya tag!!! Vet inte hur man gör med listan här då..? Har inte varit med så länge jag...
MinnY, jag såg det också, men att det var tidigt mf. Så himla trist, men skönt att se hon kommer igen med nya tag!!! Vet inte hur man gör med listan här då..? Har inte varit med så länge jag...
Jag VILL vara med barn............. *suck* (börjar bli typiskt PMS-grinig idag... Inte kul för nån )
Bustösen: 11 kg var banne mig inte illa! Bra kämpat! Är det alltså bra att ha äl-värk bara en dag istället för flera? Dvs större chans för ordentlig äl då om jag förstod rätt? En sak som jag inte fått klart för mig är om äl-sekret kommer före, samtidigt eller efter äl..? Före vore ju praktiskt, men jag har fått för mig att jag ibland får ont först och sedan kan äl-sekretet märkas dagen eller dagarna därpå. Någon som vet?
Godnatt allihopa! Lycka till ni som eventuellt ska testa imorgon! Jag har inte sett till tanten än och jag har inte haft någon mensvärk alls idag. Men då kommer hon bergis smygande framåt småtimmarna, och då jädrar brukar hon göra ont...
Flyttar fram...
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)
13/2: cattis82(3:e), Minxy, ia1982(13:e), Snöhästen(2:a) (4 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Mrs Bee(2:a), Trulten (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e, kan vara tom. 21/2), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 41
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 57
Statistik: 0,2 * 57 = 11,4 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand (4 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77 (12 st)
Stort GRATIIS Mrs Bee!!!
Klarar du verkligen av att SOMNA OM nu???
Vill förstås höra om dina symptom!
Hej allihop! Här är det full aktivitet som vanligt! Jag haft mer arbetsro idag än på hela veckan i väntan på BIM, vilket jag är lite fascinerad över, men jag tror det beror på att jag är förvissad om att tanten kommer... (även om jag fortfarande HOPPAS på något annat). Idag är det BIM plus-minus-noll för mig... Har inte fått något besök ännu och har inga som helst symptom på varken det ena eller det andra. Tycker att ömheten i brösten har försvunnit nu, och så brukar det vara för mig när mensen väl ska börja. Det är väl bara en tidsfråga.
Tinkerbelle: Hur går det för dig? Nu är klockan helt klart över tolv
Jag vill också att fredagen ska vara en testdag, men nu var jag just och kollade och: liiite liiiite rosa här... Ett sms från tanten helt enkelt
och jag är 99% säker på att hon kommer nu. Hon är ju hur som helst punktlig som fan isåfall! Något annat kan man inte beskylla henne för... Flyttar mig inte förrän hon visat sig helt och hållet bara...
Kan inte förneka tanten nu tror jag och jag hoppar ner till sista raden. Tråååkigt!!! Men samtidigt är jag glad att jag börjar känna min kropp vid det här laget och över att tanten ändå är pålitlig när hon nu envisas med att dyka upp... Hoppas på bättre tur nästa äl (som inträffar redan på dag 10 alternativt 11 för mig med mina korta cykler...)
Fortsätter att hålla mina tummar för er andra och hänger förstås kvar för den spännande fortsättningen Än är det många plus som hägrar!!!
♥♥♥♥ BIM vecka 7 ♥♥♥♥
12/2:Maglan (1:a), Johanna 80 (11:e) (2 st)
13/2:Minxy, ia1982(13:e) (2 st)
14/2: Alla ♥♥♥♥ dag: Rikku, RutigaRutan(2:a), Tinkerbelle(3:e), Mrs You(2:a), Labolina1, Baby2008(1:a), Que Sera Sera , Tsarbabe, Fru Wadell(1.a efter Mf), Miss skellington(1:a), Datanissan(2:a), My05(1:a efter Mf) (12 st)
15/2: Milli01(14:e), Licia(7:e), precious_alva(4:e lr.5:e), Trulten, idaflisan (5 st)
16/2: bustösen(16:e), Silverklar(4:e), yiyah, LillaMalin(5), Jannabus(1:a), Billecarte(1:a) (6 st)
17/2: Beautyflie, Nelda, ztarshine(3:e), Ise74, skydiver(2:a), Junior J(3:e), Full av förhoppning (5) (7 t)
18/2: bertlyn(7:e), Yrrepyrr(2:a), Syrran79(1:a), vivana(8:e), Superstålis (5 st)
Kvar på bim-listan: 39
Totalt på vecka 7 listan (bim, gravida & lycka till): 58
Statistik: 0,2 * 58 = 11,6 (20%) borde bli gravida
♥ Gravida:
Fluffmoln, mamma på vift, Princess85, Håll min hand, Mrs Bee (5 st)
♥ ♥ Lycka till nästa gång:
Misan1, Stil07, Tussilutt(3), Vice99, Lärarn1937, englabella, MinnY, Nettan80, Hyacinth, Masqito, Nelly 2007, Rottis77, cattis82, Snöhästen (14 st)
Tog fel lista, sorry, men jag har ju mensen att skylla på
Jag såg att Princess85 finns med på en BIM-lista för en kommande vecka, så det gick dessvärre inte som det skulle den här gången men vi håller våra tummar för nästa gång istället
Jag vet Tinkerbelle, det var inte planerat Men jag lovar att stå här bredvid och heja och vinka på fredag när du plussar, för det ska du!!!
Usch det är så TRIST med tantbesök... Även om jag kan se det från den ljusa sidan så känns det ledsamt ändå, det kan inte hjälpas. Men som sagt, på't igen!!!
Men var är alla plus??? De måste ju dyka upp nu för annars stämmer inte statistiken ju och SÅNT kan INTE accepteras!!! Håller fortfarande tummarna för att dessa minus bara är alldeles för tidiga +! Alltså att de vill bli + och KOMMER att bli det om några dagar!!!
Håller tummarna för er som ska testa under dagen!!!!!!!!!!!!!!!
Tinkerbelle! Lås dörren klockan 12!!! Du ska plussa nu ju! På fredag närmare bestämt!!!
GRATTIS Labolina!!! Lycka till!
Grattis Junior J!!!! Sååå ROLIGT!!!
Grattis Yrrepyrr!!! Underbart!!!
Beautyflie! GRATTIS! Ja, det hade väl också varit själva den om inte alla de där småplussen skulle bli till ett stort fint PLUS till slut!!!
vice99: Det är inget som hindrar att du kommer in och surrar på v 11 listan också! Jag är där fast jag har eg bim v10... Det är ju roligt att följas åt som sagt
Men det är nog de gamla siffrorna som hängt med helt enkelt. Junior J valde ju att stryka sig från listan i samband med oro.
*håller alla mina tummar för dig Junior J, och faktiskt så TROR jag också att det kommer att gå bra för dig!!! hoppas hoppas hoppas*