• Anonym

Jag såg fostret... (kan vara kÄNSLIGT)

Gjorde en abort häromdagen, och när "klumpen" kom ut så kunde jag inte låta bli att titta... och där låg mitt lilla barn. Jag såg ögat, armarna, fingrarna... den var så fin...

Känner mig som världens sämsta, jag som ska ta hand om mina barn, skydda dem från allt ont. Nu tog jag livet av den med flit, är alldeles tom.

Finns det någon mer som sett sitt aborterade foster? Hur kändes den upplevelsen för er? För mig kändes det ändå bra att få se, och jag ångrar inte att jag tittade... men ändå var det väldigt omvälvande.

• Svar på tråden Jag såg fostret... (kan vara kÄNSLIGT)
  • Peak

jag har inte sett ett foster själv, men blev berörd när jag läste ditt inlägg.
    För en del kan det nog vara bra att se som det var för dig.
    Jag vet ju inte hur det känns, men jag tycker inte du ska känna dig som "världens sämsta"!
    Kram till dig

• Maddizen

känn inga skuldkänslor, eftersom du bestämt dig för att ta bort barnet så va det det bästa för dig själv och barnet. Men förstår om det va jobbigt att se. Kram

*** Casper mammas hjärta ***
  • linnsans

Blir berörd av det du skriver. Har själv inte gjort abort, men fått missfall. Hoppas du har någon som stöttar dig nu framöver. Sänder en stor kram till dig!!

• Anonym

Tack för era fina svar... jag känner mig enormt ensam fast jag har min pojkvän som försöker stötta mig så gott han kan, men han kan ändå aldrig riktigt förstå vad det är jag går igenom.

• m1nn13

Se det inte som om du "tog livet av den med flit"! Du gjorde det bästa du kunde göra. Och eftersom du ville titta så är det ditt sätt att bearbeta!

Lycka till i framtiden!

• Anonym (samma)

Jag gjorde abort häromdagen, och tittade oxå. Men det var den andra stora klumpen, inte den första, för då var jag så chockad att jag spolade. Så jag såg inget annat än det som verkade vara sommoderkakan, såg precis ut så med hinnorna...
    Så jag ångrar att jag inte tittade första gången oxå.

• MansonDust

Vilken vecka var du i ?

• Anonym

samma: Den första klumpen trodde jag var fostret, men det var det inte... sen kom moderkakan och fostret samtidigt.

Vilken vecka var du i?

• Anonym

Vecka 8.... så det var litet men syntes så väl ändå.

• Anonym (samma)

Då kanske jag hade det i mina fingrar i alla fall då... Jag var som dig i vecka 8.

Känns ändå som att jag inte bara struntade i det lilla fostret...

*kramar om*

Svar på tråden Jag såg fostret... (kan vara kÄNSLIGT)