Inlägg från: trazzlan |Visa alla inlägg
  • trazzlan

Havet i Polen, men var och hur?

Har hört att det ska vara så billigt och fint i Polen, vid havet. Flyget dit verkar ju kunna bli skapligt i pris om man tar ryanair till Gdansk exempelvis. Sedan kanske man kan hyra en bil...?

Man jag känner inte till Polen alls och vill till havet. Ska åka med man och fyra barn i åldern 11-15 år. Någon som har några bra prisvärda förslag?

• Svar på tråden Havet i Polen, men var och hur?
  • trazzlan

Yummie: vilken bra sida, den ska jag kolla noga på...tack för tipset!

Har du varit på någon av platserna? Något du kan rekommendera särskilt?

Vi är ute efter sommarsemester, gärna lite fint och billigt eftersom vi är 6 personer. Just nu ser det ut som att de flesta fina hotell har mest weekend och lillsemester och spa (kanske lite överdriven lyx eftersom barnen nog helst vill bada vanligt ni vet...)

• trazzlan

Polska kändisar...jo jag tackar Jag har också fattat att Sopot ska vara fint!

• trazzlan

Nu har jag kollat lite, och de var bra. Men jösses så dyrt det blir att bo! Vi hade ju tänkt vara borta med fyra barn i två veckor...ruinerade! Samtidigt kan jag tänka mig att man kan hitta något billigare, men det får inte vara ruffigt...och så ska det vara vid havet...någon som vet något bra?

• trazzlan

Oj vad mycket bra information. Låter toppen med billig mat och dryck, man vill ju kunna unna sig lite och lyxa till det utan att det blir ett stort hål i plånboken. Är man många som äter ute blir det ju annars skitdyrt.

En arbetskompis till mig sa att det bara vara att ta sig till Gdansk via flyg eller båt, så fanns det massor boende utannonserat av privatpersoner, jättebilligt. Men jag är lite feg sådär med lite lått släng av kontrollbehov...;-D Har ingen lust att stå där med en knippe trötta barn någon kväll och inte hitta boende. Vad tror ni?

• trazzlan

ella: det låter ju helt ok med matpriserna, jag förväntar mig ju inte gratis precis;-D Verkar som att du trivs där och det bådqar ju gott

Om du vill får du gärna förhöra dig med dina släktingar om de vet någon som hyr ut privat. Vi bor gärna nära havet och så att alla sex får plats. Våra barn är ju mellan 11-15 år så man har dem ju inte direkt mellan sig i sängen

Svar på tråden Havet i Polen, men var och hur?