Ralph Lauren - storlekar
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Hej ralph lauren är små i storlekarna köp en storlek större än vad du behöver =):
De har väl årsstorlekar? Alltså 1-2 år osv. Till min 2,5-åring köper jag 3yrs storleken. Han är normal i vikt och längd alltså tror jag att deras kläder är lite stora i storlekarna.
Antonialinda-- Vi var ju helt oense där
Om min kille har 74 nu, och jag köper 18 mån, kommer det va lagom till sommaren då tro dvs typ 80?
Ja men alltid lite olika hur ens lille ser =)min har en go mage hehe.ut med men tröjorna,var det jag tänkte på mest byxorna köper jag i samma strlk som min pojk har det vill säga 74=).kram på er.
ser ut ska det va hehe.
Jag hade 18 mån tills min son närmade sig 2 år... Så ja, det är väl ca 80 då, va...kanske?
Förresten skrev jag fel förut - jag köper 2 yrs till min 2,5-åring. Till min 10 månaders har jag köpt 9 months och det är lite för stort.
Jag köper 10 mån till min som är 9 mån och till min pojk som är 2 köper jag 2 år kram lycka till prova det är det bästa alla ser ju olika ut och har olika kroppsformer =):
Det kommer va svårt att prova då mannen ska köpa i USA och sonen befinner sig i Sverige.
AnnaGBG: när du hade 18 mån hur stor var din son då (vikt och längd). Det ger nog en bättre uppfattning än åldern.
Vi köpte nämligen 6 mån till honom när han var ca 2 mån och det kunde han inte ha speciellt länge.
12 kg och 84 cm lång ( har rotat i papprena ) vid 18 månader.