• Helle

Ralph Lauren - storlekar

Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?

• Svar på tråden Ralph Lauren - storlekar
  • AnnaGBG

De har väl årsstorlekar? Alltså 1-2 år osv. Till min 2,5-åring köper jag 3yrs storleken. Han är normal i vikt och längd alltså tror jag att deras kläder är lite stora i storlekarna.

• AnnaGBG

Antonialinda-- Vi var ju helt oense där

• Helle

Om min kille har 74 nu, och jag köper 18 mån, kommer det va lagom till sommaren då tro dvs typ 80?

• Antonia Linda

Ja men alltid lite olika hur ens lille ser =)min har en go mage hehe.ut med men tröjorna,var det jag tänkte på mest byxorna köper jag i samma strlk som min pojk har det vill säga 74=).kram på er.

• AnnaGBG

Jag hade 18 mån tills min son närmade sig 2 år... Så ja, det är väl ca 80 då, va...kanske?

Förresten skrev jag fel förut - jag köper 2 yrs till min 2,5-åring. Till min 10 månaders har jag köpt 9 months och det är lite för stort.

• Antonia Linda

Jag köper 10 mån till min som är 9 mån och till min pojk som är 2 köper jag 2 år kram lycka till prova det är det bästa alla ser ju olika ut och har olika kroppsformer =):

• Helle

Det kommer va svårt att prova då mannen ska köpa i USA och sonen befinner sig i Sverige.

AnnaGBG: när du hade 18 mån hur stor var din son då (vikt och längd). Det ger nog en bättre uppfattning än åldern.

Vi köpte nämligen 6 mån till honom när han var ca 2 mån och det kunde han inte ha speciellt länge.

• AnnaGBG

12 kg och 84 cm lång ( har rotat i papprena ) vid 18 månader.

Svar på tråden Ralph Lauren - storlekar