Ralph Lauren - storlekar
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Är det någon som köpt Ralph Lauren till sina barn? Hur är de i storlekarna. Vilken månad motsvara vad i centilång?
Om min kille har 74 nu, och jag köper 18 mån, kommer det va lagom till sommaren då tro dvs typ 80?
Det kommer va svårt att prova då mannen ska köpa i USA och sonen befinner sig i Sverige.
AnnaGBG: när du hade 18 mån hur stor var din son då (vikt och längd). Det ger nog en bättre uppfattning än åldern.
Vi köpte nämligen 6 mån till honom när han var ca 2 mån och det kunde han inte ha speciellt länge.
Anna GBG: var det alltså när du hade RL i storlek 18M? eller när ditt barn var 18 mån. Så jag inte blir förvirrad bara...
Okidoki, hmmm, jag får ta mig en funderare. Såg att de hade en storleksguide på hemsidan, får försöka översätta den till svenska mått.
Tackar för hjälpen så länge.
Vi ska köpa från ralphlauren-sidan, men det fungerar bara om man kan köpa från USA. Annars har jag hört att det finns mycket på e-bay.com. Testa där om du inte har kontakter i staterna.
Sen finns det väl på NK? Men som sagt, dyrare...