• Kiwi

Värk vid nidationsblödning?

Hejsan, Vi har samma symptom.-) Jag har BIM den 4 Feb och imorse hade jag en liten ljusrosa flytning. Dessutom har jag haft en höjd temperatur och huvudvärk. Du?
    Lycka till!

• Kiwi

Halloj igen,
    Jag hade ÄL den 21 jan. Nu hoppas jag att de små simmarna hittade rätt. Iallafall en av dom
    Tydligen är nid-blödning ganska vanligt (om jag har fattat rätt). Det har känts som innan mens i en vecka redan. Dessutom fick jag några konstiga utslag på låret...skumt! Dom har försvunnit nu. Kan det vara ett grav.symtom?

Vad man håller på!? Alla dessa tankar och funderingar gör en ju lite kollrig

• Kiwi

Godmorgon, ja nu har min temperatur sjunkit något så nu är jag såklart övertygad om att jag bara lurar mig själv. Inte skall jag få en bebis - det var nog bara en släng av flunsan! *suck*

• Kiwi

Tyvärr - ingen aning. Kan ingenting om tappen.

• Kiwi

hej hej...vill bara tala om att det var flunsan. Min mens är på väg...*suck*
    Bättre lycka nästa månad! Kram

• Kiwi

-> Karriäristen - det låter sannolikt som om det kan vara på G

• Kiwi

God morgon! Hur går det för er?? Kram!

• Kiwi

-> Opus: för mig så verkar mensen tyvärr vara på G. Har haft småblödningar i två dagar. Min BIM är imorgon. Så nu skall det inhandlas ÄL-stickor. Det skall väl vara själva sjutton om jag inte prickar rätt den här månaden

• Kiwi

Hej och god morgon,
    Hur går det för er?
    Väntar fortfarande på att min mens skall komma igång. Det har bara kommit lite rosa/lila på pappret än så länge. Den kanske är sen pga av min förkylning? BIM var igår....
    Kram!

• Kiwi

-> Karriäristen: det är bara att kämpa vidare Jag vet att det påfrestande ,men vad har vi för val? Min man skall nu genomgå undersökning av 'simmare' - och jag räknar dagar, köper ÄL-stickor och tar temp. WOW vilken romantik! och älskogen är spontan och inte ett dugg planerad. *Suck*
    Hejja oss!!

• Kiwi

Precis. Opus du har så rätt så
    Nu skall det mysas! Gubben skall få se på saker han inte kunnat föreställa sig

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?