• karriäristen

Värk vid nidationsblödning?

Hej

Ni som haft nidationsblödning, hur har kroppen känts för övrigt runt detta? Jag har molvärk som kommer och går (kom idag), och HAR varit väldigt öm i brösten efter äl, men det har börjat avta nu.

Igår fick jag en lite "fläck" på papperet, ljusrött blod - inget annat. Har ätit pergo och hade äl dag 17, är nu på dag 24, dvs en vecka efter äl.

Någon?!

kram

• Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?
  • Kiwi

Hejsan, Vi har samma symptom.-) Jag har BIM den 4 Feb och imorse hade jag en liten ljusrosa flytning. Dessutom har jag haft en höjd temperatur och huvudvärk. Du?
    Lycka till!

• karriäristen

Hej

Jag har BIM 4-8 feb, vet inte så noga - jag hade äl den 26/1 (enligt stickan). Men eftersom jag ätit första kuren pergo vet jag inte riktigt hur lång cykel jag kommer att ha.

Min molvärk kommer och går, nu har den nästan försvunnit igen.

Man blir ju galen av att fundera, vad glad jag är att du svarade!!! När hade du äl??

kram

• Kiwi

Halloj igen,
    Jag hade ÄL den 21 jan. Nu hoppas jag att de små simmarna hittade rätt. Iallafall en av dom
    Tydligen är nid-blödning ganska vanligt (om jag har fattat rätt). Det har känts som innan mens i en vecka redan. Dessutom fick jag några konstiga utslag på låret...skumt! Dom har försvunnit nu. Kan det vara ett grav.symtom?

Vad man håller på!? Alla dessa tankar och funderingar gör en ju lite kollrig

• karriäristen

Hej

Till ovanstående symptom kan jag lägga att jag idag på morgonen är lätt illamående.
    Jag vågar inte hoppas, blir GALEN av ovissheten, men ska följa Sparvels råd om att köpa ett rfsu-test, eller försöka hålla mig till på onsdag (om mensen inte kommit ...) och testa med ett av de test jag har hemma.

Molvärken har varit borta sedan igår, men jag känner mig ursvullen i magen ...

suck

• Opus

Jag hittade en brunröd fläck i trosan igår, som två femkronor ungefär. Skall ha BIM torsdag/fredag så det skulle förstås kunna vara mensen som är på intåg. Har lite molvärk i tjejmagen och huvudvärk. Inget annat...
    Vad jag förstår är det inte så många som har nidblödningar. Eller, är det vanligt?

Håller i alla fall tummarna för er Kiwi och Karriäristen!

• karriäristen

Opus!

Och jag håller tummarna för dig!

kram

• Daisy

Hej tjejer,

har samma "symtomer" som ni.
    I en vecka har jag haft magvärk (molar nästan hela tiden), känner mig svullen i magen, kan inte äta mycket åt gången. Fick lite rosa flytning på papperet i lördags, men sen inget mer. Jag har BIM tors/fredag denna veckan.

Är rädd för att jag "lurar mig själv", men inte brukar man väl ha ont en hel vecka före BM? Känns bättre när ni känner på samma sätt, då är det kanske något på G ...

Hoppas på tur för oss alla!

Kram

• Kiwi

Godmorgon, ja nu har min temperatur sjunkit något så nu är jag såklart övertygad om att jag bara lurar mig själv. Inte skall jag få en bebis - det var nog bara en släng av flunsan! *suck*

• elsalisa

Någon som vet hur livmodertappen känns vid nidblödning?

• Kiwi

Tyvärr - ingen aning. Kan ingenting om tappen.

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?