• Opus

Värk vid nidationsblödning?

Jag hittade en brunröd fläck i trosan igår, som två femkronor ungefär. Skall ha BIM torsdag/fredag så det skulle förstås kunna vara mensen som är på intåg. Har lite molvärk i tjejmagen och huvudvärk. Inget annat...
    Vad jag förstår är det inte så många som har nidblödningar. Eller, är det vanligt?

Håller i alla fall tummarna för er Kiwi och Karriäristen!

• Opus

Oj, oj, oj, tappen har jag inte ens börjat tänka på...

Har all möda i världen att hålla mig från att testa. Har BESTÄMT mig att vänta till efter BIM. Och om det är som "vanligt" kommer mensen att smygbörja på torsdag... Än så länge har jag värk i "tjejmagen" och en "rinnig" känsla. Inte så bra tecken...
    Men det är väl bara att vänta och se ...

• Opus

Låter bra, karriäristen! Strongt att låta bli testet. Jag känner själv hur jag börjar vackla... men jag skall INTE...

Kände mig igår kväll som att mensen kunde komma vilken sekund som helst. Och eftersom jag fört lite dagbok de senaste månaderna vet jag att jag kände exakt samma förra månaden. Bådar inte gott alltså...
    På kvällen fick jag halsbränna och lite illamående (fast egentligen tror jag att det bara var önsketänkande så vi får väl se...)

Hur har ni det idag på symptomfronten??

• Opus

GRATTIS Jesselin! Intressant att höra att man har som mensvärk trots att man är gravid. Hoppet hålls vid liv ett tag till...

Har lite mindre molvärk idag - känner lite i svanken bara... Beror säkert på att jag sitter på kontor hela dagarna också...

Jag hoppas du slipper få något tantbesök idag, karriäristen! Och Kiwi, Justitia och Daisy - hur går det för er?

• Opus

Det är väl det som är det svåra, Justitia, man är så himla observant på kroppen i dessa dagar... Minsta lilla krämpa känns

Men det är samtidigt ganska spännande. Och någon gång skall det väl lyckas!

• Opus

Jag inbillade mig så mycket symptom i går så jag nästan (men bara nästan) längtade efter mensen så jag skulle få veta något...

Men jag skall INTE testa före helgen... Lär nog märka i morgon om mensen är på g... och jag har ju mensvärk (mest i svanken och ljumskarna) så jag blir inte alltför förvånad...

Lycka till ni andra!!

• Opus

Jag vaknade med ordentlig mensvärk i morse så nu väntar jag bara att det skall dra igång... tyvärr... Följer nämligen exakt samma mönster som förra månaden...

Hoppas ni lyckas bättre!!

• Opus

Okej, nu är jag definitivt ute ur leken den här månaden.

Håller alla tummar för er!!

• Opus

GRATTIS Justitia!!!

Hur går det för er andra??

• Opus

Inte deppa... Inte tappa hoppet...

Till helgen är det Alla Hjärtans Dag - då skall det bli romantik minsann - oavsett äl...

Och om ungefär tre veckor är det BIM igen! Ny månad och ny chans. Eller hur??

Kramar

• Opus

Jag vet inte hur det är med er men för mig tycks det som att jag har känner av kroppen så mycket mer nu efter att jag slutade med p-piller och började hoppas på att bli gravid. Jag är mycket mer uppmärksam på minsta lilla symptom... Det är väl både på ont och gott antar jag - det är ju bra att man börjar lära känna sin kropp bättre (så här på gamla dar Samtidigt är det svårt för kroppen verkar inte bete sig på samma sätt varje månad (förmodligen påverkar ju stress etc också).

Håller i alla fall tummarna för fler plus för oss i denna tråd!

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?