• Daisy

Värk vid nidationsblödning?

Hej tjejer,

har samma "symtomer" som ni.
    I en vecka har jag haft magvärk (molar nästan hela tiden), känner mig svullen i magen, kan inte äta mycket åt gången. Fick lite rosa flytning på papperet i lördags, men sen inget mer. Jag har BIM tors/fredag denna veckan.

Är rädd för att jag "lurar mig själv", men inte brukar man väl ha ont en hel vecka före BM? Känns bättre när ni känner på samma sätt, då är det kanske något på G ...

Hoppas på tur för oss alla!

Kram

• Daisy

Hej igen,

man har nog fått allt detta på huvudet...
    Jag har fått en liten rosa blödning nu. Måste vara min mens som har kommit tidigare? eller vad tror ni?
    Ska egentligen ha den först på torsdag/fredag.

Hela förra veckan har jag haft som träningsvärk i magen och molande värk. Har kännt av det även under nätterna. Men det var nog mensvärk...

Tappen har jag ingen aning om. Det går kanske att söka gamla inlägg?

• Daisy

Jag håller tummarna för oss.
    Karriäristen, du måste hålla mig underrättad. Välkommen Justitia!

Min blödning är borta, kom bara pyttelite. Hoppas så mycket på att det blev något denna gången. Men någon skrev om mellanblödningar, kan det vara det så nära?

kram

• Daisy

Hej tjejer,
    några rader från Daisy här...

Grattis till Jesslin

jag klamrar mig fast vid allt som låter positivt, man hoppas ju....
    Ingen mens ännu, men den ska ju inte komma förrän ons/tors/fre. Så det är ju tidigt ännu.
    Är så himla trött, somnade i soffan igår och blev väckt av min sambo när det var tid att förflytta sig till sängen... Vilket sällskap man är!
    Inbillar mig att det kan vara ett bra tecken med denna tröttheten!

Kram

• Daisy

Hej,

hur går det för er tjejer? Har hänt något nytt?

Jag vacklar, har ont i magen så att jag kan inte sova, ingen vanlig mensvärk. Men fick pyttelite brun flytning när jag var på toaletten.

Håller tummarna för er

• Daisy

Hej tjejer,
    vad glad jag blir när ni är i farten. Tänkte på er på vägen till jobb!

Min mens har inte dykt upp än.... men det är ju klart att dagen är inte över. Men det känns lite konstigt, jag känner svag och lite yr/svagt illamående. Men det är nog som jag inbillar mig.
    Man hoppas ju så..

Tror ni att jag vågar testa imorgonbitti? eller ska jag vänta längre?

Kram och ha en bra dag

• Daisy

Hej igen,

tråkigt Opus. Nu får du ladda inför nästa månad. Vitaminer och allt möjligt.

Jag hoppas fortfarande....

• Daisy

Hej tjejer,

är också över tiden. Vill testa nu! När är bäst att testa, på morgonen eller kvällen?
    ... är så nyfiken

• Daisy

Hej tjejer,

jag har haft lite brun/röda flytningar fre/lör men testade igår em negativt. Buuu.
    Har hela tiden ont i magen, i sidorna längre ner, och det känns som om jag har blivit uppblåst av luft... Konstigt. Lider av en himla huvudvärk också.

Blir inte klok på det hela.

kram

• Daisy

Hej tjejer,

jag har haft lite brun/röda flytningar fre/lör men testade igår em negativt. Buuu.
    Har hela tiden ont i magen, i sidorna längre ner, och det känns som om jag har blivit uppblåst av luft... Konstigt. Lider av en himla huvudvärk också.

Blir inte klok på det hela.

kram

• Daisy

Hej tjejer,

ni har ju så rätt. Det är bara att ta nya tag!

Förstår fortfarande inte vad som händer, känner inte igen min kropps reaktioner. Ont i magen och bara lite flytningar denna gången, ingen mens. Mår illa varje gång jag åter. Men testade negativt imorse...
    Det är ju inget kul att må kasst och ändå inte vara gravid!

Kram på er och lycka till

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?