• Justitia

Värk vid nidationsblödning?

Jag ger mig med in i leken. Jag hade ägglossning förra fredagen och en liten, liten blödning i fredags. Exakt en vecka efter ägglossning. Sen har det inte varit mer. Jag har också haft dålig mage en vecka efter ägglossning och huvudvärk. ska tilläggas att jag verkligen ALDRIG varken är sjuk eller har huvudvärk! Jag hoppas, hoppas, hoppas! Lyck till ni andra!

• Justitia

Ja inte har det kommit någon mens än! Men jag har fortfarande en marginal på ett par dagar till! Ska inte testa innan måndag har jag bestämt mig för. Något skumt är det, det känner jag på mig. Jag känner mig definitivt inte som vanligt. Men å andra sidan har jag aldrig någonsin tidigare varit så observant på min kropp som jag är just nu....

• Justitia

Inget nytt för mig heller! Håller tummarna! Jag testar i helgen!

• Justitia

Jag har inte heller fått mens än men om jag ska vara ärlig känner jag mig gravid. Men man kan ju inte ha sån tur att det fäster på första seriösa försöket. Försökte i och för sig förra månaden med men då missade vi ägglossning! Jag testar på söndag!

• Justitia

Det var ju trist Opus. Men det är bara att köra vidare nä'sta månad! Njut nu av vin och drinkar och passa på, kanske kommer vi inte att kunna dricka det på länge sen....

• Justitia

Fortfarande inget nytt på min front! Nu är jag definitivt över tiden! Men jag kommer inte testa förrän måndag!

• Justitia

Jag har gjort något farligt....köpt ett tvåpack grav.test. Jag tror inte att jag klarar vänta tills måndag nu längre....

• Justitia

Jag testade precis och JAG ÄR GRAVID! Första månaden vi försöker och det bet direkt. Känns helt underbart! Vi är så lyckliga!

• Justitia

Clearblue på morgonen! Skrev om det i din gästbok med! Tack för gratulationen!

• Justitia

Karriäristen, hur gick det för dig med testet nu på morgonen? Jag väntar med spänning! Och Daisy, håller tummarna för dig med!

Svar på tråden Värk vid nidationsblödning?