Byter du oftast kläder efter jobbet/skolan och varför?
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Jag jobbar i vanliga kläder, så oftast byter jag inte kläder efter jobbet. Ibland kan jag byta till "mysbyxor" om jag känner för det.
Byter sällan överdelen, men tar av mig jeansen och sätter på mig mysbyxor. Dels för att det är skönare, men också för att jeansen blir så smutsiga längs ner nu när det är blött ute.
Japp, har "vanliga" kläder i skolan.
Av tre skäl:
1. Tröjan är ofta svettig och inte lika skön som sambons t-shirts
2. Jag vill inte smutsa ner utebyxorna (är en sölmaja )
3. Jag vill inte nöta på de bättre byxorna eftersom jag inte har alldeles för mycket pengar. Så hemma har jag trasiga kläder oftast.
ja, för har jag jeansen på hela dagen och hemma så blir de hängigare snabbare och får knän, och det är inte snyggt, så byter till mjukare byxor
Ja, jag byter kläder då jag har arbetskläder...
Ja, byter alltid kläder och går med slappare kläder hemma. På jobbet är jag väl lite mer uppklädd - kontorsklädd - inte jeans och tröja direkt. Hemma går jag omkring i slappa yogabyxor och linne.
har vanliga kläder. Byter efter en stund till mjukbyxor. Ibland byter jag tröja direkt när jag kommer in om jag blivit varm av promenaden från bussen. Om jag går för länge med jeans hemma tycker sambon jag är tråkig och ska byta till lite mysigare, ledigare kläder - hemma ska det vara avslappnat
Behåller tröjan på och byter till mjukisbyxor. Mycket skönare att krypa ihop framför TV:n i!
Ja, jag byter från jeans och tröja till mer bekvämnt. Tror det är något som sitter kvar sen man bodde hos framor, då skulle man byta kläder efter skolan så det inte blev skitaga eller slets när man var ute och lekte med kompisarna eller själv.
Nej det gör jag inte. Jag har vanliga kläder på jobbet. Men jag har inget fysiskt krävande jobb och jobbar oftast bara 3 timmar åt gången. Brukar jobba i myskläder ibland också.