Byter du oftast kläder efter jobbet/skolan och varför?
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Jag byter kläder dels för att ha "mysbyxor" på mig som är bekvämare.
Samt dels för att t.ex. byxorna jag oftast har på jobbet inte blir lika "skitiga" eller de känns fräschar elängre om inte annat.
Skulle gärna ha speciella jobbkläder som jag byter till på jobbet
Mysbyxor direkt när jag kommer hem!
Bh-n åker också av (inte nu när jag ammar dock) och klockan och ev smycken (typ vigselringarna).
Nej, jag stuffar alltid runt i mina vanliga klader hela dagen. De ar sa bekvama sa.. Byter gor jag bara nar de har fatt bebiskraks pa sig!
Nej. Jag brukar inte byta om. Jag har samma kläder hemma som i skolan. Jeans och linne och tröja.
Har jag ingen skola, eller inte har planerat att göra något speciellt under dagen brukar mjukisbyxorna komma på!
Jag har sk uniform på jobbet så JA, jag byter kläder. Måste få känna mig privat!
Jag byter kläder efter jobbet (nu är jag mammaledig iof) för de är alltid ordentligt nedsmutsade efter en dag. Och det är inte särskilt bekvämt med Fristads arbetsbyxor i soffan.
Jag knatar runt i landstingspyjamas på dagarna så jag byter till vanliga kläder innan jag går hem.
När ja jobbade inom vården och hade mina egna kläder. Så bytte ja när ja kom för att känna mig frächare.
Har uniform på jobbet, så jag byter så fort jag kommer hem.
Tycker det känns bra att byta klder då man kommer hem har ju sprungit runt på massa platser som endå är ganska smuttsiga som i skolan sitter på bänkar som aldrig tvättas av man sitter å väntar på buss spårvagn pendel mm sitter på säten där flera 100 sitter varje dag. Då vill man ju inte sitta i sin soffa med detta eller lägga sig på sängen.