Byter du oftast kläder efter jobbet/skolan och varför?
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Vill du också gärna göra omröstningar men har inte PLUS-tjänsten?
Inga problem, jag gör dem åt dig!
Kolla in min tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-172/m14528225.html
Jag byter alltid till myskläder när jag kommer hem...vill vara så bekväm som möjligt.
Ja.Jag byter kläder.Jag har iofs mjuka arbetskläder.Men jag känner mig dammig!
Ja, jag brukar byta till lite slappare kläder. Dels är det mer bekvämt och dels slipper jag smutsa ner det jag kanske ska ha dan efter igen på jobbet, när jag lagar mat etc
japp jag byter när jag kommer hem, man vet aldrig vad som kan ha hamnat på byxorna och tröjan när man jobbar då det är en hel del spyor, kiss o bajs som man måste ta rätt på...
Jag har inget jobb o ingen skola heller.
Men när jag går ut för att tex handla eller träffa nån så har jag jeans o tröja när jag kommer hem byter jag på en gång till mjukisbyxor o en annan tröja. Klarar inet av att ha samma köläder hemma som ute. Det känns äckligt på ngt sätt.
Tar på mig mysbyxor när jag kommer hem, tycker det e skönast att gå med hemma.
Jamen självklart byter jag kläder. Jag hinner knappt innanför dörren så hoppar jag i mysbyxorna. Jag tycker alltid att alla kläder sitter åt och känns jobbiga. Jag är så snabb att jag kanske kan bli brandman
I skolan har jag "vanliga" kläder och när jag kommer hem direkt efteråt byter jag om till mina mjukisbyxor. Så mycket skönare.
Tycker om att ta en dusch och byta om till mjukisbyxor då jag kommer hem. För mig är detta ett bra sätt att varva ner.
Japp, alltid! Jag har "hemma"byxor och "hemma"toppar som jag byter till så fort jag kommer innanför dörren.