Varning för Viasat!!!
Nu är jag förbannad!
Undrar om det finns minsta lilla möjlighet att säga upp ett kontrakt man har skrivit för Viasat? Jag har TYVÄRR bundit mig för 2 år för den där skiten.
Det är ju hur knasigt som helst egentligen. När man skaffar parabol och abonnemang så tecknar man sig alltså för två år utan att veta minsta lilla om kanalerna, mottagningen, boxen är bra. Och är man missnöjd så måste man då ändå vackert sitta där i två år och glo?
Finns det inte minsta chans att ändra sig, nån som vet??
Varför?
Jo för att Viasat är SKIT helt enkelt och jag vill härmed VARNA alla för att teckna abonnemang med dom.
Jag hade CanalDigital innan och det var hur bra som helst, allt funkade perfekt från första dagen till sista dagen, tom efter stormen Gudrun funkade allt. Men jag sa upp det och ändrade till Viasat pga att det var billigare.
Men billigare brukar ju vara skit också, att jag inte tänkte på det.
Först och främst så är boxen helt kass och låser sig hela tiden, hakar upp sig och krånglar, minst tio gånger om dagen.
För det andra så försvinner bilden hela tiden och om det blåser 1 m/s så försvinner alltihop. Beror på parabolinstallationen säger ni då men det gör det faktiskt inte, dom hade ju hit en gratis expert på installationer som skruvade fast den som berget med perfekt inställningen men det funkar tydligen inte ändå.
Och ändå funkade CanalDigital ALLTID PERFEKT.
Sen är kanalerna ju skit, TV1000 visar samma filmer hela dagarna till exempel.
Jag är så fruktansvärt missnöjd och depp över att jag måste sitta med detta 18 månader till.
Var inne hos återförsäljaren och klagade och han bara skrattade och sa att "alla klagar på Viasat, det är ingen nyhet".
Grrr kunde han inte sagt det när vi tecknade istället....
Nån som vet hur det ligger till, har man ingen ångerrätt, eller reklamationsrätt, eller nåt, vad gäller sånt här.
Och är det verkligen rätt att man ska behöva teckna nåt utan att få prova först om det funkar och är bra?
CanalDigital har ju 3 provmånader tex men inte Viasat??
Åååå va jag blir putt.