• salcin13

Styvmamman from hell

Snirkel: Ville bara säga: kämpa på! Du gör helt rätt Har själv en modern familj med bonusbarn o det är inte alltid helt lätt, fast i mitt fall är det att bio mamman inte tar sitt ansvar som förälder, hon fattar inte vad som är bäst för sin egen son. Bonussonen går att läsa som en öppen bok, men hon kan inte läsa honom. Bla gick han med bruten hand i 3 dygn innan han kom till oss, vi såg direkt att det var något fel o åkte till sjukan Hade god lust att göra en anmälan Men för sambons skull lät jag bli. Det är så mycket runt i kring i alla fall (som jag inte tar upp nu).
    Min son 15 år, vill inte vara hos sin pappa, hans nya fru funkar inte heller. Han får fixa egen mat, fastän hon gör mat till hennes mat, när han var tio år skjutsade hon hem honom till mig, släppte av honom utanför porten, det var lunchtid, han hade inte ätit, hon hade inte kontrollerat med mig om jag var hemma. Jag var i en stad tio mil bort o hade kommit överens med pappan att jag inte skulle vara hemma förrän sent på kvällen o han skulle vara kvar till dagen efter. Men hon kör hem honom. Som tur var fanns en gullig granne hemma som tog hand om honom, själv kastade jag mig på tåget. Pappan befann sig i tyskland som han inte hade meddelat mig, då hade ju pojken fått vara hos någon som bryr sig om honom istället. Därefter har hon många gånger bevisat att hon inte är värd att få vara i närheten av min son. Så jag är stenhård med att om pappan inte är hemma så behöver inte sonen vara där heller

Förlåt att det blev så långt, började skriva o sen gick det inte att sluta Ts: vill bara att du ska veta att du har mitt fulla stöd!!! kram

Svar på tråden Styvmamman from hell