Let's Dance!

nu måste u lasse åka
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!
vafan han kan ju inte dansa och han vill ine vara kvar!!!!!!!!!!!
helt sjukt ju.... han dansar som en kratta när han väl dansar... han VILL åka ut... Men idioterna som röstar håller honom kvar...... varför?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
TV4 borde gå in och kasta ut lasse och skicka in anna och tobias igen, dom dansar ju faktiskt bra!!!!
nej nu jävlar är jag riktigt irriterad!!
Så länge vi tittare har största makten så kommer Lasse vara kvar, kanske kommer han tom vinna. Tyvärr men så tror jag det är. Jag röstar definitivt inte på lasse och har aldrig gjort, men det finns ju hur många som helst som gör det, eftersom de lyckas hålla honom kvar vecka efter vecka.
om inte tv4 går in och kastar ut honom så ser jag lasse som en möjlig vinnare. inte för att han dansar bra, utan för att han har folkets korkade stöd... tråkigt men sant...
Jag hoppas Lasse och Ann får åka hem. Det faktum att han dansade liiiite idag väger inte upp det faktumet att han inte dansat på flera veckor. Tycker inte han ska få vara kvar...
men antagligen så kommer dom som röstar hålla honom kvar..och då tror jag det blir martin eller ebba som ryker.... tyvärr....
nu börjar det igen
oj, vad jag inte blir förvånad...... fattar itne hur lasse kan få vara kvar....
hej då ebba och jonathan