Inlägg från: Aangiee |Visa alla inlägg
  • Aangiee

Let's Dance!

Tobbe!! WOHOOOO!!!

Nu måste ju martin åka!!

• Aangiee

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJ DDDDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Erica?!!?!?!!?!??????

hmmm... ok.....

Okej, då håller jag på Tobbe nästa vecka!!!

• Aangiee
    Vinnarlistan!!!
    Martin & Cecilia: Tisteln, litenochrädd, Mjölk, lizzypizzy, Mia888, Aros rosen (6)
    Tobbe & Annika: Pyff, melindrha, maruttan, Freya25 ,Kessie, elviraesther, majlove, AngiePangie (8)
  • Aangiee
    maria1978 skrev 2007-03-30 21:13:36 följande:
    vilken kyss
    kyss?? jag missade någon kyss, var och hämtade en cola... vilka kysstes?????
  • Aangiee
    Fröken NollÅtta skrev 2007-03-30 21:14:35 följande:
    Visst är Agneta gravid? Behandla andra som du själv vill bli behandlad
    jag tycker hon ser gravid ut i många av klänningarna hon haft, även den hon har nu.... men ja vet inte..
  • Aangiee
    hejentjej skrev 2007-03-30 21:15:26 följande:
    martin å cicci, kysstes, men vet ej om de gjorde de på riktigt?? men de är såååå fiiina ihop, blev tårög när ja hörde intervjun om deras kärlekmå dom vinna
    ok, i see i see... men jag tycker personligen det verkar lite väl lämpligt att börja visa sin kärlek i finalprogrammet- vad kan det finnas för anledning till det månntro.....????
  • Aangiee
    Squeezetoy skrev 2007-03-30 21:17:50 följande:
    Snacka om fysik han har Martin, man blir ju alldels matt av att bara titta på honom... Fast det kan ju vara sammandragningarna mina som spökar också, fast de är inte regelbunda Åh, jag kan inte bestämma mig verkligen, de är bra båda två och båda förtjänar att vinna.
    kikade in hos dig och såg att du har ju gått över tiden! kanske är det bebis på gång nu mitt i Lets Dance finalen??
  • Aangiee

magkänslan säger att Martin och Cissi vinner alltihopa, men innerst inne håller jag nog på tobbe och annika...

• Aangiee
    Engla75 skrev 2007-03-30 21:49:21 följande:
    Missade också kyssen! Blir det en nyårsbebis?
    man kan titta på alla danser på lets dance hemsida. jag tittade och såg kyssen
Svar på tråden Let's Dance!