• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • Strutis

jo det tycker jag, det där va inga vanliga pussar??? eller?

• Phantera
    en vanlig jävla muffins skrev 2007-01-12 21:17:04 följande:
    Phantera skrev 2007-01-12 21:15:28 följande: 6or från männen, of course. Fast en är gay.... ♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡ja, och?Snacka inte skit om min favorit-jurymedlem för då... då... dä jäklar! I'm looking for a dream on a mean machine with hell in his eyes...
    Inget skit alls!!
    Jag gillar honom också! Han är kul, men hård!
    ♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • en vanlig jävla muffins
    selh skrev 2007-01-12 21:18:06 följande:
    en vanlig jävla muffins : Har inte o göra med det här meen. Såg att du gillade orup. såg du han på skansen i somras?
    Nepp, tyvärr! Gråter
    det är min största dröm, och att träffa honom typ...
    I'm looking for a dream on a mean machine with hell in his eyes...
  • Diamond

oxå nyfiken på om mårten o hans partner e mer än just danspartners... såg lite intimt ut

• selh

en vanlig jävla muffins : JA ja bandade det o ja o morsan sitter o sir på de varje lördagskväll..

• Coccolina

Sen undrar hon dessutom angående Mc Donalds Det finns ju ingen verklighets förankring!!! Grälla på en hamburgare det är ju bara dumt"...:) Hahahahahahahahahhahahaahaha

• sofialisa

i lov tobbe, han är väl för söt

• peppigapia

klart Mårten o Helena är ett par...tre pussar på munnen o den sissta var lite för lång för att vara en vännskapspuss

• Coccolina

Hmm halva medelandet försvann Jo hon säger: "hur kan en hamburgare driva en kemtvätt i konkurs?! Det har ju ingen verklighets förankring! Gräla på en hamburgare!".....

Svar på tråden Let's Dance!