• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • maria1978

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-d

• maria1979

hon har en vad jag *tror* verkar vara gravid mage... hmm.. kanske hon inte vill berätta ännu?... hmm..

• Leos och Vincents mamma

Fast den frågan, huruvida hon är gravid eller ej har varit uppe på tapeten ända sen programet började för 12 veckor sen, hennes mage borde ju ha vuxit nåt sen dess ju.

Stolt o lycklig mamma till Leo 2 år! Älskar min familj oändligt mycket!!
  • maria1979

jo.. men jag tyckte nog att hon hade en lite större mage nu... förut kunde man ju knappt se den.....

• Skumpis
    LitenOchRädd skrev 2007-03-30 22:43:42 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Vilken lycka !!! Och dessutom vill ni veta vem som plussat i dag
    Grattis Om det nu är du vill säga
  • Skumpis

Tur att man inte är känd och hade haft halva befolkningen diskuterandes om min mage är gravid eller bara tjock

• Leos och Vincents mamma
    Skumpis skrev 2007-03-30 22:54:07 följande:
    Tur att man inte är känd och hade haft halva befolkningen diskuterandes om min mage är gravid eller bara tjock
    Ja, jag tycker det är såå löjligt att halva Sveriges befolkning ska hålla på o luska i om hon är gravid eller ej! Herregud, låt hennes mage vara. Är hon gravid så är hon, big deal lixom, hon är ju inte första kvinnan på jorden som är gravid i så fall Flört
    O gud vad jobbigt det måste vara för henne att höra den frågan tusen ggr om. O vad jobbigt det måste vara oxå att känna sig fet eftersom alla tror att hon är gravid.
    Stolt o lycklig mamma till Leo 2 år! Älskar min familj oändligt mycket!!
  • Anna ML
    LitenOchRädd skrev 2007-03-30 22:43:42 följande:
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!! Vilken lycka !!! Och dessutom vill ni veta vem som plussat i dag
    Grattis dubbelt upp till dig
  • hejentjej

åååå dom van!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

såååå fina ihop

de syns ju att dom är kära båda 2... oj oj

• Mia888

YES! De vann!

LitenOchRädd: Ett stort grattis till dig!

• Pyff

HUr gick det här till??? Jag var på Kanarieöarna och trodde sambon skämtade när han sa att MArtin vann!???