Inlägg från: Kaxmaja |Visa alla inlägg
  • Kaxmaja

Let's Dance!

Hmm de kanske tar bort dem allt eftersom. För min mamma blev superglad när hon hittade de. För hon bor i USA men vill följa med på lets dance ändå

• Kaxmaja

Jag har varit in och kollat nu och de ser inte alls ut som de gjorde i veckan. De har nog tagit bort förra veckans danser

• Kaxmaja

Hi hi hi. Ja tyvärr eftersom jag bor i annat land så e jag inte berättigad till att rösta.

• Kaxmaja
    michiara skrev 2007-01-20 13:13:23 följande:
    jag tycker inte om Anna, usch jag vet inte varför men jag kan inte med henne
    Jag har oxå svårt för henne. Vet inte varför. Men jag försöker förtränga de och se på henne i nytt ljus
  • Kaxmaja
    Ramonas skrev 2007-01-21 16:52:28 följande:
    Vem var det som åkte ut i fredas?Jag missade det totalt å även reprisen idag.... Stolt Faster till Tindra
    Birgitte åkte ut
  • Kaxmaja

Nja danserna iallafall. Vet ej om de e allt mellansnack

• Kaxmaja
    Yvonne81 skrev 2007-01-24 14:30:59 följande:
    Åh jag hejar massa på Ebba - tycker hon gjorde jätte bra sist :o)Nu missar jag i helgen eftersom jag åker till New York imorgon men jag ska titta in här och se vem som åkte ut. :o)Malou ser helt FEL ut
    Du kan alltid se via www.tv4.se De gör min mamma hon bor utanför New York. Jag e rikgit avis på dig som ska dit. Vi var där i augusti Love NY
Svar på tråden Let's Dance!