• Bonanza

Let's Dance!

Jag har inte sett någon sån här tråd, men om den finns - visa den gärna!

Här kan vi diskutera programmet som börjar ikväll igen. Vem dansar bäst? Är domarna snälla eller elaka? Vem blir nya Peppe Eng? Vem överraskar som Anna Book?

Kom igen och diskutera! 

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • Svar på tråden Let's Dance!
  • uniMog
    Bonanza skrev 2007-01-12 20:46:23 följande:
    Men vad har ni för smak? Inte en snygg kille har ju varit med hittills! Jag tycker att tjejerna är läckrare! Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
    Jag tycker faktiskt inte någon av tjejerna har varit sådär jättehot :-O Och jag brukar ju annars vara svag åt det hållet
    How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Minilott

Patrik blir helt klart den nya "Peppe" Ingen taktkänsla alls ju!

• selh

Ha ha...Han var faktist ganska gräslig. ;)

• selh

Undrar vad han får för poäng
    Hoppas han hålls lika länge som Peppe

• Bonanza

Pejgan - du gör mig besviken! Carin är ju underbart snygg och söt och härlig. Och Ebba också!

Vi kommer klara vad som helst, vi ska aldrig säga nej.
  • uniMog

Bonanza, ebba skulle nästan kunna vara min dotter Söt som socker absolut men hon är ju så UNG..

Carin är inte alls min stil. Hon är lite för .. ja jag vet inte. Yvonne Ryding är fenomenalt vacker men ja.... kanske för gammal för mig istället då

How 'bout the power to kill a yak, from 200 yards away... WITH MIND BULLETS!
  • Phantera

Hej! Jag vill också vara med!! *viftar med armarna i luften och försöker mig på lite cha cha och snubblar*

♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
  • Phantera

Vad fick Martin o partner för poäng? Jag hörde bara applåderna...

♡ Denise ¤040920¤ ღ Daniela ¤060116¤ ♡
Svar på tråden Let's Dance!