från otränad till tränad till vältränad
Finns det några mer som vill hänga på?
Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?
Finns det några mer som vill hänga på?
Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?
Bra idé! Jag går inte så ofta, men att spänna sig är riktigt bra!
Har du någon plan på hur du ska bli vältränad?
Skoj att vi är så många nu!
Jag kör roddmaskin på gymmet. Jag brukar köra tio minuter och det är underbart är man väl är klar med det.
Jag har en crosstrainer här hemma, den tänkte jag öva upp konditionen på.
Så, imorgon/idag bär det av till gymmet så att jag får lite snygga muskler, vad ska ni hitta på?
på friskis så kostar gymkortet 1800/år och kombikortet där allt ingår kostar 3000/år.
Mycket pengar, men i månaden blir det inte så mycket.
bra!
Själv har jag varit på gymmet och jag ska ta en sväng på crosstrainen senare när jag har orkat äta.
Jag håller ju på att bli lite starkare nu, men jag måste få bättre kondition, den är förskräckligt dålig.
Vad duktiga ni är!
Jag hamnade på ett medelpass i går på gympan fast det var meningen att det skulle vara ett baspass
Ont öveallt idag
Mitt internet är knas så jag är inte så aktiv tills det fungerar som det ska igen...
Duktigt!
Jag var på ett baspass på friskis idag. Det var ju inte ens jobbigt!
matilda, kör 20 minuter oh bara varannan dag. Då får musklerna jobba lite och dessutom så får de tid att vila och återhämta sig.
Jag höjde mina vikter på gymmet idag. Det var riktigt roligt!
Matilda, jag vila från den träningen i morgon. Du arbeter ju med överkroppen och den vill ju få tid på sig att reparera lite. Efter ett sånt pass så kan du äta lite protein och lite kolhydrater så att kroppen har lite att arbeta med. Det är alltid bra.
Backar är bra, men jobbiga. Tur att du hade lite kul med pulkan iallfall så att du inte tänkte på det jobbiga