• Glass

från otränad till tränad till vältränad

Finns det några mer som vill hänga på?
    Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
    Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?

• Svar på tråden från otränad till tränad till vältränad
  • Matilda

Åh ja e gärna med!!! Ja e så otränad att oj oj...

en sak ja kommit på e att om man e ut och går och faktiskt koncentrerar sig på att spänna magmusklerna medan man går så tar de på ganska fint.. så har ja gjort igår upp för en backe och AAAAAAAa va magmusklerna e sjuka idag

Försök att tänka på det så kasnke ni märker nåt oxå

• Glass

Bra idé! Jag går inte så ofta, men att spänna sig är riktigt bra!
    Har du någon plan på hur du ska bli vältränad?

• Matilda

Nääää... bara att försöka röra på mig mera.. och få bättre flås de e mitt mål, och att gå ner i vikt såklart

• Pink Rose

Jag hänger gärna med Har börjat äta nyttigare, tänkte börja motionera genom att gå, träna pilates och träna på roddmaskinen.

Matilda
    Vilket bra tips, ska testa det när jag är ute och går nästa gång

• Matilda

ja de e nog inte många som tänker på det bara! O speciellt om man hittar de djupa/inre eller va de nu heter magmusklerna så... ojoj va gött de gör!!

Har oxå en roddmaskin juh!! Kanske Pink rose vi kan peppa varandra med det? Ja orkar just å just 10 minuter så e de färdigt o ont i hela kroppen efter det! Men kanske ja måste ta itu med det minst 3 gånger i veckan om inte lite mera oxå!!

• Pink Rose

Åh vad kul Matilda Är ju super om vi kan peppa varandra Jag har varit sjuk så jag orkar bara med 3-4 minuter i taget numera, men vill gärna upp till 10 minuter Är så otränad Men det ska det bli ändring på

• en vanlig jävla muffins

Åh, jag hänger gärna på!
    Att en som "ptoa" kikar in gör ju motivationen bara blir större,
    tänk om man var så fin

Är på ca 75-80 kg nu, vill ner på 65 igen!

/evjm  

I'm looking for a dream on a mean machine with hell in his eyes...
  • Glass

Skoj att vi är så många nu!
    Jag kör roddmaskin på gymmet. Jag brukar köra tio minuter och det är underbart är man väl är klar med det.
    Jag har en crosstrainer här hemma, den tänkte jag öva upp konditionen på.

Så, imorgon/idag bär det av till gymmet så att jag får lite snygga muskler, vad ska ni hitta på?

• en vanlig jävla muffins

Själv blir det väl en förtio minuters promenad i rask takt, man får lov att börja lungt

I'm looking for a dream on a mean machine with hell in his eyes...
Svar på tråden från otränad till tränad till vältränad