från otränad till tränad till vältränad
Finns det några mer som vill hänga på?
Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?
Finns det några mer som vill hänga på?
Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?
Hade planerat att gå ut en bit mad stavarna men nu e mannen så bakis så ja kommer inte iväg.. hoppade hopprep en stund och så rodde ja på maskinen i 10 minnuter i jävla hårt tackt... förbrände 45 kalorier när ja annars brukar förbränna bara någo 36-39! Man förbränner inte mycket kalorier med den men musklerna känner man nog av
Nu har ja gått idag 2 rundor.. 2*25 minuter.. och första 25 min uter gick ja med stavar och den andra med vagnen, då halvjoggade ja med!
Och så ha ja rott på maskinen idag igen i 10 minuter och nu brände ja 47 kalorier! Fan ja känner mig duktig.. märker ju på kroppen att ja blivit bättre!
Duktigt!
Jag var på ett baspass på friskis idag. Det var ju inte ens jobbigt! ![]()
Inge träning här på ett bra tag, åkt på en riktigt elak bacill i munnen och äter 9 stycken antibiotika piller per dag. SUCK! Det ska alltid strula till sig när jag bestämt mig för nått.
Såja dagens 25 minuter promenad avklarad och 10 minuter rodd avklarad!Funderar på att öka lite på rodd tiden, de börjar kännas lite lätt de där 10 minuter nu, eller så håller ja de lite till och sen ökar till 12 eller så! Låter väl ok
Vänta bara: fat mama, becoming hot mama!!!
matilda, kör 20 minuter oh bara varannan dag. Då får musklerna jobba lite och dessutom så får de tid att vila och återhämta sig.
Jag höjde mina vikter på gymmet idag. Det var riktigt roligt!
Ååh, får jag vara med? Har nu idag tagit tag i livet igen, kickstart med spinning!
Hej svej! Denna tråden verkar bra
. Jag har börjat köra igång med träningen så smått. Idag gick jag både på ett medelpass (På Friskis och Svettis) samt ett skivstångspass efteråt...
Kosten är ju en annan femma men har ialla fall skippat nattmackan
Glass där va en ide ja att börja med 20 minuter varannan dag.. Men oj ska ja orka med det faktiskt? Nå men sakta så.. kanske ja tar och vilar idag och börjar i morgon med det?!
Japs så har ja tagit 20 minuter rodd då idag och fy attan att svetten verkligen RANN av mig, Henna kom och fråga om ja va lessen och grät
min goa unge!!!
Så ja kan med gott samvete vila i morgon då??
91 kalorier förbrände ja på dessa 20 minuter som ja kämpade på.. hade musik i öronen så ja hörde och såg inget annat! Och när ja va färdig så hämta Henna min vatten flaska, hon tyckte ja behövde den
Sen ha ja varit ut och gått idag först typ bara 1 km sen va vi nu på kvällen ca 4.5 km och ja sprang upp i pulkabacken och åka ner och upp igen
Motion som heter duga!!!
Matilda, jag vila från den träningen i morgon. Du arbeter ju med överkroppen och den vill ju få tid på sig att reparera lite. Efter ett sånt pass så kan du äta lite protein och lite kolhydrater så att kroppen har lite att arbeta med. Det är alltid bra.
Backar är bra, men jobbiga. Tur att du hade lite kul med pulkan iallfall så att du inte tänkte på det jobbiga ![]()
Jag vill också bli vältränad. Är hysteriskt otränad och blekfet. har köpr kort på Friskis och går 2ggr per vecka. Nu har jag fixat en träningsdvd...få se om det kan vara nåt.