• Glass

från otränad till tränad till vältränad

Finns det några mer som vill hänga på?
    Jag är otränad, mycket otränad och dessutom tjock.
    Jag ska bli vältränad och jag ska jobba för det, vill ni hänga med så kan vi peppa varandra ordentligt?

• Svar på tråden från otränad till tränad till vältränad
  • Glass

bra!
    Själv har  jag varit på gymmet och jag ska ta en sväng på crosstrainen senare när jag har orkat äta.

Jag håller ju på att bli lite starkare nu, men jag måste få bättre kondition, den är förskräckligt dålig.

• Matilda
    ja frågade mannen om han vet om här  enåt gym i byn men han visste inte men han sku fråga sin kompis som har bott här hela livet som borde veta!

En gång när ja va ut och gick så såg ja i ett fönster en motionscykel och sånt så ja undrar om de e gym eller bara nån fysio systemer...

Sku så vilja göra mera.. ha mera sprutt i kroppen så att säga
  • don daniel

Angående "utseendenorm"

Såtillvida man inte går på ett "coolt" gym inne i stan, behöver man inte få alltför mycket mindrevärdeskomplex. På de gym jag varit på ser folk ganska vanliga ut...
    Jag upplever att det är en ganska blandad publiok på vanliga gym.

GÅ i nån soft gruppträning, de riktigt avancerade verkar tycka det är för mesigt och långsamt eller nåt.

• Matilda

Idag har ja gått i ca 1 timme och rott i 7 minuter! Känner mig ganska stolt.. ska väga mig i fredag och gissar på lite + även om ja ha skött mig men så mycket som ja gick ner i början så

• ptoa

På tal om gym.

Var inte rädda, det är sällan folk har koll på det de gör, I promise På tal om målade blondiner!

Många tjejer har noll koll och killar är självupptagna eftersom de tränar oftast tungt och det kräver koncentration.

• linnma

Nu kan man inte leva på gamla meriter längre! Här har ni drottningen av slorv, magen låren jag hela kroppen är som gigantisk förhud. Gymkort är inhandlat på autogiro, och första passet skedde kl 7 i morse. Nu jäklar!! mestadels för min ryggs skull men visst vill jag ha fasta lår och snygga biceps åxå. Hur länge måste man träna innan man ser resultat? Jag powerwalkar ca 3 -4 ggr i veckan åxå för fettets skull. Försöker äta sunt, men klarar inte för många förändringar på en gång.

• Matilda

nu ha ja varit ut o gått i ca 40 minuter o rott på maskinen i 10 minuter faan att ja va svettig efter det!! Gjorde gött kan ja säga!

• Glass

Vad duktiga ni är!
    Jag hamnade på ett medelpass i går på gympan fast det var meningen att det skulle vara ett baspass
    Ont öveallt idag

Mitt internet är knas så jag är inte så aktiv tills det fungerar som det ska igen...

• Miss Sally

Skön tråd!

Jag är med! Jag är i riktigt uselt skick, har knappt en endaste muskel. Tränade enormt mycket och hårt när jag var yngre, skadade mig, fick sluta träna/tävla... Nu går jag mest och simmar, men jag har så svårt att bygga muskler. Jag är en sån där som folk klagar på är för smal, fast jag äter som en häst. Då blir jag rätt ledsen. Tycker inte man har rätt att klaga på någon - tjock eller smal!
    Nåja.

Jag vill ju gärna skaffa barn snart, men känner att jag måste bli minst fjorton ggr så stark i kroppen först.

Vore jättenajs med lite peppning här.

Tycker ni andra verkar ha kommit igång bra! Bara att fortsätta! Det roligaste är ju om ett par veckor, när ni börjar SE musklerna!

• Matilda

Ja och ja kan inte säga tillräckligt ofta.. TÄNK på era magmuskler när ni gör saker, när ni sträcker er efer glasen som ni har högt i skåpet, RÄTA på er och känn musklerna oxå! Jag ha börjat göra så och till min häpnad så har ja verkligen någo små muskler där bakom allt fläsk

Svar på tråden från otränad till tränad till vältränad