Inlägg från: Rottis77 |Visa alla inlägg
  • Rottis77

Bullmastiff!!

Finns det verkligen ingen annan här som har en Bullmastiff?? Är ju en sån himla trevlig ras.

• Svar på tråden Bullmastiff!!
  • Rottis77

Va tradigt med din gamla vovve. Jag är också lite rädd för att höfterna ska paja, för han har blivit så himla stor på så kort tid, hans uppfödare har aldrig sett en så stor unghund!!

• Rottis77

Ja, tyvärr är det många som avlar på dom MED höftproblem, skit dåligt. Men hans uppfödare avlar inte på nåt annat än helt fria höfter och armbågar. Jag röntgade honom i sommras och då såg det jätte bra ut så det är ju bara att hoppas att det förblir så, för det är tänkt att han ska bli avels vovve.

• Rottis77

12000-15000. Jag kan ju verkligen rekommendera rasen, himla trygg hund, redan som valp.

• Rottis77

Vi har flera kompisar med barn och det går jätte bra med dom, men han vill gärna sätta sig i deras knän och det går ju inte så bra med sina 62 kg.....

• Rottis77

Från en kennel i Skåne, jag är ju fortfarande lite hemlig här, med tanke på att ingen vet att vår bebisverkstad är öppen, så jag kan inte avslöja för mycket tyvärr......

Svar på tråden Bullmastiff!!