• Anonym (luktis)

Varför luktar jag svett?

Jag har börjat lukta svett ibland. Och jag får panik på det!! Det är ju bara folk som inte duschar, tvättar sina kläder etc som gör det. Varför gör jag det?? Någon med tips på vad det kan bero på och vad jag kan göra åt det?

• Svar på tråden Varför luktar jag svett?
  • Anonym (luktis)

Nej..födde barn för 1 ½ år sedan...

• Gisse the one and only

Är det du eller dina kläder som luktar?

• Anonym

Ok för när man är gravid som du själv kanske märkte så kan man ju få svett attacker.Gå till apoteket o prata med dom, för dom har diverse special deoderanter.

• Anonym (luktis)

Helle - Jag duschar varje dag, använder deo och tvättar mina kläder...Men ändå!! Det är det jag får panik på..

• Anonym (när)

TS ser du nåt "mönster" när du luktar svett? Jag hade en period på ca två år då jag luktade apa/svett alltid dagen innan mens. Det spelade ingen roll om jag duschade, satte på deo flera ggr de dagarna. Det har försvunnit nu vet inte vad det var... Det var alltid just dagen innan mens och aldrig annars.

• Anonym (luktis)

Nej inget mönster alls...Så knepigt och jag får panik på det. Är en extremt renlig människa..Jag upplever inte ens att jag svettas?

• Anonym

köp absolut torr på apoteket

• Anonym (när)

Knasigt...gå till läkaren. Kan tyvärr inte ge dig bättre råd än så. Det är ju inte alls kul att lukta illa...

Svar på tråden Varför luktar jag svett?