• Oller

ovanlig sjukdom.....

Hej!

Jag bara ryser av din hemska historia. Så fruktansvärt. Ett mirakel att hon överlevde och att "kändisadvokaten" ingrepp så fort och korrekt. Vad skönt att höra att doktorna säger att eran dotter kommer att bli bra igen. Skickar styrkekramar till er under den långa vägen tillbaka till det liv ni hade förrut med eran prinsessa. Hoppas det inte dröjer allt för länge innan ni är en vanligt fungerande familj igen.

Kram från Cathrine

• Oller

Hej igen!

Gick in på din sida för att titta på din fina tjej och såg då att hon är född 2005 och inte 2006 som det stod här. Då förstår jag ännu mera (eller då blir det ännu mera overkligt att förstå) hur mycket tid ni fått tillbringa på sjukhus. Herre gud vad får man styrkan ifrån som sagt? ni gör ett fantastiskt jobb och jag beundrar er jättemycket. KRAM från Cathrine

• Oller

Tirra nu är jag här igen!

ps; Jag berättade för min man om dig och ditt barn, för jag blev så tagen/berörd. Han tyckte sig känna igen berättelsen och sa att han trodde det varit på Tv när Pelle Svensson räddade en baby (din dotter). Stämmer det?. Spelar ingen roll egentligen. Bara en parantes.// Cathrine

Svar på tråden ovanlig sjukdom.....