Parterapi???
Jag är 23 år, så du är inte ensam om att vara ung isåfall. Kika gärna in på den andra tråden om pa´-terapi som finns.
Jag är 23 år, så du är inte ensam om att vara ung isåfall. Kika gärna in på den andra tråden om pa´-terapi som finns.
När har ni tid?
Om 2 veckor har vi våran.
Lycka till:)
Klart du vågar!!!
Vilja stavas det. Vill du så ta tag i det. Min pojkvän tog tag i det för oss.
Jag vill också att tiden ska gå fort. Du måste skriva här hur det var där.
Jag (Vi) har tid nästa måndag, den femte.
Nervös? Vad tycker han? Hur länge sen var det han var otrogen? Var det mer än en gång?
Jag är skitnervös, han tror stenhårt på parterapin och dee var hans förslag. Han har varit otrogen en gång i september. Fick reda på det nu i januari.
Nervös? Vad tycker han? Hur länge sen var det han var otrogen? Var det mer än en gång?
Jag är skitnervös, han tror stenhårt på parterapin och dee var hans förslag. Han har varit otrogen en gång i september. Fick reda på det nu i januari.
TS..
För att hjärtat och hjärnan inte säger samma sak. Han hade ett O.N.S.. också ett nyktert sådant. det gör så jäkla ont..
Jag undrar ff om jag gör rätt i att ge det ett försök. Men du.. vi är unga. Om vi ger det ett försök och det misslyckas, kommer vi iallafall att ha tiden på vår sida. Tid att bearbeta och komma över.
Kram
Undrande: ONS = One night Stand.
Han är den som fixat med parterapin. Jag sa att det var uppp till honom att visa att han vill laga det han krashat. Så han har på eget initiativ föreslagit och bokat tid på parterapin.
Så jag hoppas verkligen att detta är vad han vill göra. Att han inte griper efter halmstrån, bara för att han är rädd att bli ensam. Men jag tror faktiskt inte det heller.
Jag tror på honom när han säger att han gjort sitt livs misstag, såpass väl känner jag honom.Gjort är gjort, ingen av oss kommer att kunna ändra det faktum att han varit otrogen. Men nu gäller det inte så mkt det längre, utan frågan är om jag vågar satsa på oss igen, om jag någonsin kommer att kunna "släppa" det som hänt och bli säker i vårt förhållande och med honom igen. Det är väl mest det jag hoppas få hjälp med i parterapin.
TS: Jag har precis fyllt 23, han blir 24 i april. Förklaringen var att han fick någon sorts panik över livet. Att han undrade om vi var rätt. Han undrade hur det var att få uppmärksamhet från annat håll. Han fick det och gick för långt. Men gräset var inte grönare på andra sidan. Han förstår att han handlade på fel sätt och ångrar sig mycket. Men ändå.. hur ska man kunna lita på att det inte blir så igen nästa gång han får panik över livet?
*suck*