ts
Jag förstår dig faktiskt, att du inte förstår vad din kille menar.
Jag och min kille och lyssnar på vad vi säger till varandra även fast jag har svårt att tro vad han säger efter att ha ljugit för mig så länge.
Han menar att han förstår att han gjort fel och att han är beredd att gå utan mig i sitt liv på grund av vad han gjort och att han alltid kommer älska mig för den jag är.
Han säger att det är jag som måste få bestämma om jag vill ha kvar han eller inte, med tanke på att det är han som gjort fel.
Det känns lite som om han vill att allt ska vara som när vi först träffades och var nykära och allt var så härligt. Men jag tror inte att det går, ändå vill jag stanna med han för alltid.
Det är därför vi funderar på parterapi, men jag vet inte om jag vågar. Förstår du mig?
Jag vet inte om jag vågar låta andra rota i vårat förhållande för då kanske den lilla chans vi hade att bli tillsammans igen, förstörs för att någon säger att vi inte är bra för varandra.
Jag älskar ju honom och vill leva resten av mitt liv med han, jag förstår inte hur han kan ha behandlat mig såhär.
Vi måste nog gå i terapi, det känns som om jag behöver perspektiv.