Järngänget i Malmö del 11

Jag har hört att flicksimmare kan leva upp till 4 dygn... men det är nog MM mer expert på än jag
Man kan ju annars kanske hoppas att ägglossningen är på dag 16 istället för 14.... ja den som lever får se..
I morgon kommer min pappa och hans sambo hit och äter middag med mig och Isabelle och leker lite med Isabelle... jag gillar inte att vara ensam så mycket.
Tempen hade iallafall sjunkit till 38 idag, så det är nog på väg bort
Håller med Binis... alla kan inte tycka samma och då får man "sålla" ut stödet och suga åt sig av det Eller be de berörda att sluta läsa och skriva i denna tråd? Det vore väl egentligen det mest raka
Nu ska jag gå och försöka få i ungen lite gröt
Åååh så härligt... jag har kommit igång med smyckesverkstan igen och det är så himla kul. Har lagt in lite bilder i mitt galleri om någon är nyfiken på vad jag pysslar med.
Isabelles feber steg igen och hon är såååååå ledsen och gnällig hela tiden.
Isabelle sover.... ca 20 min i stöten sen vaknar hon och gallskriker och sitter som en igel på mig, till och med när jag sitter och kissar. Hon vägrar äta och vägrar dricka och vägrar till och med glass, och där något fel.
Ringde sjukvårdsrådgivningen som sade att jag ska ringa vårdcentralen i morgon bitti och boka tid Stackars lilla loppan. Hon spänner alla muskler i kroppen och biter ihop käkarna så hon skakar. Hon är helt slut och jag är helt slut...
vin har jag men vågar inte dricka fallifall jag måste iväg till akuten eller nåt med loppan och jag är ensam hemma.
Hoppas hon mår bättre i morgon...
Cookies liknelse var väldigt bra... sen tror jag också att man får komma ihåg hur lätt det är att missförstå något som är i skrift. Man läser in ett tonfall man har i sitt huvud som den som skrivit inte alls haft när han eller hon skrev. En enda mening kan få sååå många innebörder beroende på vilket tonfall den sägs i /Läses i.
Ska kolla lite på tv innan jag stupar i säng
Natti natti
äh va fan jag stavar som om jag druckit en massa vin ändå.
"vägrar till och med glass, och DÅ är något fel!"
SÅ ska det stå...
Har varit uppe på vinden med några vändor kläder som inte passar längre och förhoppningsvis är man gravid innan man hinner komma i dem igen... men om det inte skulle bli så, så hänger de lättåtkomligt på en klädstång på vinden.
Sitter i telefonkö hos vårdcentralen och väntar på att få komma till...
Tur man har högtalartelefon och en god kopp kaffe
Tempen var 38,1 i morse, men det säger ju inte så mkt... igår var den 38 på morgonen men steg till 38,9.. MEN hon verkar LITE piggare och inte LIKA gnällig (Tack gode gud )
Hon kollar på Lilla kycklingen bredvid mig nu på Thomas dator.
Ha en bra dag tjejer!
Då var vi hemma från doktorn.
Isabelle hade kraftig öroninflammation på höger öra och lite på vänster... vi fick antibiotika att hämta ut om febern stiger igen.
Har fått i henne två flaskor välling sen 4 i morse *överlycklig* och hon är mycket piggare och gladare idag tack och lov.
Nu ska jag äta frukost... har varit uppe sen halv sju men inte hunnit äta nåt
Håller med Mamma Mio gällande fotofrågan.
Däremot har vi på min förskola skickat ut en lapp för föräldrar att fylla i om de tycker det är ok att deras barn är med på vattenlek och fotograferas. Vi försöker dock att inte ta bilder från midja och uppåt just för att många är känsliga gällande detta.
Hahahahaha guuud det märks att jag är trött....
GIVETVIS Midjan och NERÅT ... tack Mejram, tur att någon är vaken
Lappen var på mitt initiativ för jag vet hur vissa resonerar, och det är nog bara vår avdelning som gör det på min förskola... vad jag vet
På samma lapp frågar vi om det är ok att ha kals för barnen också.
(Det är inte alla som firar födelsedagar)
Samhället har blivit så sjukt och det ses pedofiler överallt... usch... snart vågar pappor inte ens ta i sina små barn och INGEN man vågar jobba inom barnomsorgen. Det är så synd!!!!