Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

Järngänget i Malmö del 11

Hur dålig är jag då som bara fick 50 kr från H&M.... fast i och försig så handlar jag nästan allting begagnat till Isabelle och har därför råd med mer än dubbelt så mycket kläder De 2550 kr jag handlat för under året har nog varit till mig själv...
    Kan bara minnas en rea polotröja för 29:50 till Isabelle och en rosa tröja med smock för 79. Jo och 4 par vantar och hårsnoddar

Idag ska vi till svärpäronen.... vill inte. Besöket känns som ett enda långt påhopp av mig gällande vikt och motion och annat....samtidigt som det trugas tårta, mat och alkohol...
    Någon som har en blodtryckssänkande över?

Ha en bra dag!

• Full av förhoppning
    Hehe nu har jag också skaffat plusmedlemskap.... tänk om det vore lika lätt att plussa med clearblue hahahaha

Nu är det dags för frukost
    Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning
    borde själv laga mat fastän jag inte ska ha tjejmiddag, men vet inte när mannen kommer hem så jag avvaktar. Blir ändå bara falukorv och makaroner idag Räcka ut tungan

Ha en trevlig tjejmiddag.

I morgon ska vi till öppna förskolan för jag är ledig. Ska bli roligt, saknar det livet som bara den... vill inte jobbaFundersam

Köpte en tripp trapp stol igår (det var på tiden Förvånad) Och den är jättefin och Isabelle älskar den. Varje gång jag hittat en billig begagnad så hade någon annan redan ringt och bokat den, men denna gång hann jag först

Hade en produktiv dag också..  ner med skithatthyllan och upp med 6 skohyllor (ikeas redd) och ska ha upp minst 4 till... kanske 6 (har en jäkla massa skor) och sen fixade vi linneskåpet med trådbackar och grejer och slängde 4 par skor, 4 påslakanset och fula handdukar som inte används. Skönt att rensa ut en massa skit.
    Idag ska jag tvinga gubben att sätta upp en hylla vid matplatsen och gör han inte det så gör jag det själv och då får han skylla sig själv hahaha Flört 

ha det så bra allihopa!
    Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning

Mamma Mio, jobbar du inatt?
    Min väninna åker in om en stund och ska föda och vi ska passa deras flicka
    De kommer om en liten stund och lämnar henne för att sedan åka in
    wiiiiiiiiiiiie det är så spännande

Hyllan är uppe och sitter perfekt... helt annat hem nu ju Så mycket hemtrevligare, och vips kom våra fina tavlor upp på hyllan också och lite ljuslyktor och två krukväxter
    Snart ska jag nog få fason på hemmet

oooh nu kommer de snart

Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning

Döööööööööööööh puckoLinda... klart du inte ska jobba Mamma Mio, du skulle ju ha tjejmiddag.... ja minnet är kort hahaha

Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning

halv 4 i natt föddes Linneas Lillasyster.
    Mor och dotter ligger på patienthotellet och det blev en bra förlossning med endast lustgas Allt gick bra

Linneas pappa kommer om en halvtimme och hämtar henne. Har fått ett smakprov nu på hur det skulle vara att ha två barn hahahaha. Fast tvillingar snarare
    Lilla snäckan.

När Linnea föddes så var vi också med... på sätt och vis
    Vi skulle äta tacos hemma hos dem och jag och mamman hade varit på Netto och handlat. Jag tyckte att jag luktade äckligt (graviditetsnoja) och gick och tvättade mig och tog på deo på ena toaletten, och Susanne var på andra toaletten.
    När jag kom ut så låg Susanne på soffan med handduk under sig,
    och pratade med förlossningen.

Vattnet hade gått och Linnea var inte fixerad, så ambulansen kom.
    När de kom fram så såg de väldigt fundersamma ut,
    för min mage var större än Susannes hahaha
    Några timmar senare var Linnea född
    Myyyyyyyyyyyyys!!!

Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning

Jag är numera brunett.
    Det var inte riktigt meningen, men Garnier Nutrisse variant av mörkblond visade sig vara mörkbrun.... där ser man. Förvånad
    Jaja, det går ju det med.
    Lite snopet bara för jag tog färgen för att jag INTE ville bli för mörkhårig Fundersam

På lördag ska jag ut och svira på Swing in På Stadt Hamburg Så kul!!! Där finns mest muppar så det är inget ställe man går för att ragga på. Men musiken är GUDOMLIG och är man där för att ha kul och dansa så är det toppen..... för mig iallafall

I övrigt gör hormontabletterna mig till ett monster.
     Jag är agressiv som sjutton och fick igår åka iväg på kvällen för att inte göra eller säga nåt dumt. Blir jätteirriterad på allt och alla och tycker att folk är allmänt tröga och jävliga. Kanske skulle isolera mig tills det gått över hahaha. Bara 2 dagar kvar nu iallafall Det är nog mannen tacksam för Oskyldig

Nu ska jag umgås en liten stund tror jag...

Ät inte gul snö
  • Full av förhoppning

Nu är jag klippt också.... klippt och färgad och partyhumöret på topp. Ska bli sååå himla kul ikväll Hoppas bara inte att supermuppen från förrförra helgen är där Skrikandes

hoppas ni också får kul ikväll vare sig det är i hemmasoffan, på rådhuskällaren eller på Swing in dit jag ska

Tjingeling
    //Muppmagneten

Ät inte gul snö
Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11