Inlägg från: Full av förhoppning |Visa alla inlägg
  • Full av förhoppning

Är de tvillingar SL? Kul att ni hade roligt...

Är hemma och Vabbar.. Isabelle är snorig, hostig, hes och gnällig. Jag har halsbränna, huvudvärk och är så trött!!! och nej jag är inte gravid (bara 17 dagar sedan mitt senaste mf och jag har en cykel på ca 36-38 dagar) Och denna gången kollar jag inte ens med äl-stickor.

Har inget intressant att berätta heller...

• Full av förhoppning

Jag vet inte ens om jag anses som originalare i järngänget eller ej... jag var i vecka 15 när jag var på min första fika med Katla, Mejram, Filur, Lilith, Blivande mor och jag vet inte om AOI var med då också men AOI och jag har fikat i två gäng...

Jag har inte fått några svar från dig AOI... såg du mina tips och råd som påhopp? För det var verkligen inte meningen.

• Full av förhoppning

Isabelle kan inte heller några färger... hon pekar på en färg och säger "titta, färg!" hahaha

Däremot kan hon börja rita cirklar och är suverän på pussel.. lägger 12 bitars pussel och ger sig inte förrän det är korrekt lagt. Och hon börjar kunna Tummetott, slickepott, långeman, gullebrand och lilla vicke vire

Igår stod hon vid dörren i bara trosor och tog på sina vinterkängor och sade till mig "hejdå mamma jag kommer sen, jag hem Tosse"
    Det betydde att hon skulle gå hem till Stoffe (min styvbror) Hahahaha
    Och igår satt hon och lekte med barbie och pratade både för barbie (mamma) och Dora the explorer (barnet) Det var jättekul och jag skulle filma, men batteriet var dött.

• Full av förhoppning

Hahaha det är härligt när de vet vad de vill.
    Isabelle slänger av sig kläderna så fort hon får en chans (Fast inte på skattkammarön SL och MM )
    Flätproblemet är lite knivigare.. hm Pippiperuk?

• Full av förhoppning

Höger är den handen du har tummen till vänster

Tror det var Nalle puh som sade "Det är bara att bestämma sig för vilken som är höger, så vet man att den andra är vänster" hahahaha

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11