Inlägg från: AnnaOnIce |Visa alla inlägg
  • AnnaOnIce

Järngänget i Malmö del 11

Håll magsjukan långt borta från oss ! !

Väldigt vad dött det var i tråden, håller alla på med bebis verkstad eller ?

• AnnaOnIce

Vi har 4-5 dagar kvar på vår 10dagars kåvepeninkur. Men vi fick en extra stark, den stinker och jag m¨år sååå dåligt att tvinga i den 3gånger per dag.

Idag hade vi premiär i sandlådan. Jonathan fick använda sina splitter nya PO.P överdragsbyxor och sitta ner i sanden. Till den hade han en blå vindfleece också PO.P. Allt av ett¨värde till 745kr! Så därför vill jag liksom säga det här, ifall det inte var någon som såg det! *skratt*
    Han tog några handfulla med sand och tuggade glatt och såg ut till att trivas.

Julie firade vårdagen med att bajsa i byxorna på lekplatsen (3km hemifrån) utan toalett.
    Tur som var hade jag extra kläder så hon fick stå där naken o huttra medan jag försökte byta så snabbt som möjligt.

Har handlat så mycket dumt på Tradera (skäms). Jag smyger in paketen så inte T ser. En dle av det vill jag inte ens använda. Jag blir bara besatt när jag loggar in där. Ska försöka sälja snart...

Vad gör ni andra ikväll? Är ni p Ullared allesamman?

eko
  • AnnaOnIce

Packade ihop en picnic bara för att bli överfallen av iskall dimma! Våren e inte riktigt här.

• AnnaOnIce

Julie är pappas flicka i perioder, speciellt om jag varit borta mycket.
    Men just nu ör JAG favoriten o det e kul men det vore mer praktiskt att pappa var det, så jag kan ge mer uppmärksamhet till Johna-Bohna (som han nu kallas).

När ska vi till Torup-Bokskogen?

• AnnaOnIce

Julie fick pass när hon var tre månader, Jonathan också Det räckte med underskrift från båda vårdnadshavarna, med sån fullmakt. Fotot tar man på plats, enkelt o bekvämt.

• AnnaOnIce

Iskall jag? I guess...

AnnaOnIce.

• AnnaOnIce

Såg filmen Masjävlar. Jag kände igen ALLT. Det var som hämtat ur min ungdom (20-30), förutom att ja vände hem till Örebro istället för Dalarna. Haha.

Se filmen, den e super! Mycket bättre än "Såsom i himelen" etc.
    Inte undra på att man flydde till Sthlm, Rom o Köpenhamn allt för att slippa hembränt o kaffe o kaka.

-

Tack för alla fikan idag. Både barnen var med hela dagen!!! Fika, Lunch, SHopping, Lekplats o fika igen hemma, m Sommarlycka o Detten! Perfekt Mammadag
    Jag är nog den enda mamman med en dotter som sitter i syskonvagnen o ser tecknade Pippi på sin bärbara DVD på PO.P och Triangeln. Jag fick blickar... haha. Vad gör man inte för att få gå på stan med en 2½ åring. Hon var helt tyst o lugn. Hehe.
    Nästa år blir det IPOD!

N.Y 4 ever.
  • AnnaOnIce

Trist att man inte kan vara mer personlig här, det kunde vi ju förut, men det e för många som smygläser o för få som lyssnar o ger råd, istället för pekpinnar.
    Vi får träffas istället IRL ! När har du tid o ni andra?

fika.......

• AnnaOnIce

Nej, det var bättre innan.. då hade vi en bättre förståelse o man kunde skriva det man kände för. Jag struntar i om släktingar går in o läser, jag står för mina känslor/tankar.
    Enda anledningen jag inte skriver allt längre, e för att jag förstod att det missuppfattades.

Nåväl nu har vi ju tur som är sms att använda till support.

Håller med MM, De som är kvar här är ju de segaste, som tycker det e roligt att följas, sen finns det dem som kommer o går.

Kollade på hus idag i Hyllie/Djupadal. Renovera renovera... o ändå skulle de ha dubbelt så mycket som det kostade för 3år sedan. Tack men nej tack. Jag stannar nog i lägenhet.
    Vi funderar på Palma istället... det blåser så här.

Snart dags för tjejkväll?

Go natt i stormen, det e stora vågor på havet i natt, det brusar utanför fönstret!

• AnnaOnIce

Nej Mejram, i Rom är det inte samma problem som här ! Helt annat liv.
    Jag saknar ROm o skulle flytta dit om jag inte hade barn. Grunden till att jag bor kvar är för att jag vill ha svenska barn (halvdanskskånsk)

Boka in mig MM på barnfördrag

Svar på tråden Järngänget i Malmö del 11