Inlägg från: Vilddjuren |Visa alla inlägg
  • Vilddjuren

Julklapp på E

Ska köpa en julklapp till jobbet den sk abörja på bokstaven E och kosta ca 50 kronor. Några ideer?

• Svar på tråden Julklapp på E
  • Vilddjuren

Det är bra klura på!!! Epatraktor det vore nått det undra om det finns någon miniatyr på någon leksaksaffär!! Tihi!!

• Vilddjuren

En elstöt kanske inte vore det bästa hihi!!
    Tack JennieBrunflo det blir nog trevligt och mycket skratt skulle jag tro förresten du kääer inte en annan jenny i Brunflo med en son,Lucas och en dotter,Olivia? Det är ju inte så stort i Brunflo!

• Vilddjuren

Jätte bra Juniphé tror jag börjar få lite ideer men fortsätt gärna med förslag en då!!!

• Vilddjuren

Har inte bestämt något än Juniphè ska på stan i morgon så vi får se vad det blir har ju fått många förslag Tackar för det! Och för att svara Glass så är det till jobbet varje år har vi en bestämd bokstav och i år var det bokstaven E som stod på tur!

• Vilddjuren

Ledsen att du fick vänt så läng på mitt svar men nu vet du! Oj vad jobbigt det skulle var om man var tvungen å hitta på presenter till alla i familjen på deras bokstav fast ganska kul också!

• Vilddjuren

Var också inne på Elvis Presley! Jag åter kommer när pressenten är köpt så får vi se vad det blev!

• Vilddjuren

Antar att teknik magasinet är en affär, den finns inte här i alla fall, synd!

Svar på tråden Julklapp på E