• Vilddjuren

Julklapp på E

Ska köpa en julklapp till jobbet den sk abörja på bokstaven E och kosta ca 50 kronor. Några ideer?

• Svar på tråden Julklapp på E
  • lurv

Mjukisekorre, choklad från Eclaire, (el)sladd, edamerost, emaljsmycke, earl grey the i lösvikt kommer inte på nått mer

• Fluortanten

Ordet Epatraktor snurrar envist runt i min skalle... men det kan ju förstås inte köpa... *återkommer*

• Vilddjuren

Det är bra klura på!!! Epatraktor det vore nått det undra om det finns någon miniatyr på någon leksaksaffär!! Tihi!!

• nda

Och jag ELSTÖT! Hur mycket kan jag tycka om alla de jag ska handla julklappar åt???

Nej då, nåt ska jag väl komma på....
    Allt som är elektriskt, enarmad bandit i miniformat, ekfat/skål..
    Jag ska tänka lite mer, det här ska vi lösa...

• Jennie Brunflo

Edamerost
    Eltandborste (finns på Rusta och liknande för 40kr)
    Engelskt lexikon
    Eterinty (parfym....om det nu stavas så där.... och vad det kostar vet jag inte)
    Elefant
    Earl Grey
    ekollon
    ekonomiförpackning av något
    eldgaffel
    elgitarr (leksak kanske)
    elvisp (?)
    enbärssnaps
    EP-skiva
    espressokaffe
    etiketter
    etui

Ja.....det var väl vad jag kom på.....med lite fantasi kan det nog kosta 50kr det mesta.

Ha så trevligt och lycka till med presentöppningen.

• Vilddjuren

En elstöt kanske inte vore det bästa hihi!!
    Tack JennieBrunflo det blir nog trevligt och mycket skratt skulle jag tro förresten du kääer inte en annan jenny i Brunflo med en son,Lucas och en dotter,Olivia? Det är ju inte så stort i Brunflo!

• Jennie Brunflo

Jomenvisst "känner" jag Jenny med Lucas och Olivia.

Känner är väl som sagt att ta i, men jag vet vilka de är. Lucas är bästa kompis med min jobbarkompis son, och Lucas har gått på dagis på avdelningen bredvid min.

• Juniphé

Elvisp, eltandborste (dock inte för 50

Eltejp, ekram (Ram i ek alltså ), Elljusstake, Elektrisk ljusslinga, Enkel biljett, Espressomugg, Espressokaffe, Eau du toilette, Eau de vie (?) - Livets vatten = VIN , Egg warmer (Ägg värmare), EDERA-pappersservett (IKEA), EKORRE Bordtennisset (IKEA), EMALJ ljusstake (IKEA), EMU lådset (IKEA), ESSET vas (IKEA)...

Ojj, det blev en del! Hoppas jag var till någon hjälp

• Vilddjuren

Jätte bra Juniphé tror jag börjar få lite ideer men fortsätt gärna med förslag en då!!!

Svar på tråden Julklapp på E