• frövi

Sömnutredning?

Varför är det så skamligt med medeciner? Vi har kämpat i nio månader nu, och provat VARENDA metod vi har hört talas om, och just nu är vi inne i en period där han vaknar minst en gång i timmen och somnar bara om om han får bröstet. Varken han eller vi orkar längre utan nu överväger vi att använda oss av medeciner för att på så vis kanske kunna bryta mönstret. Jag förstår att de som har lyckats med någon metod tycker att dessa självklart borde fungera för alla, men det gör inte det. Det enda jag önskar är att mina son ska få må bra, och om jag får sova lite mer är det en bonus.

• frövi

ÅRB: Just innan han somnar så spottar han ut tutten, alt nappen. Han vill somna utan. Buffandet gör honom bara helt förvirrad, och han kryper oftast iväg. Han är en riktig busig och tjurig som få. Undrar var han har fått det ifrån

• frövi

ÅRB: Måhända att han är liten, men han är stark Svårt att hålla fast honom med en hand och buffa med den andra, om jag inte ska hålla upp honom i luften och det är väl inte tanken?

• frövi

Klart man har mera kroppsmassa, men jag vill inte ta i mer än absolut nödvändigt. Vill ju inte skada honom..

Svar på tråden Sömnutredning?