• Trojka

min sambo snarkar!

Jag blir vansinnig!!! Det började för några månader sen och nu är han dessutom förkyld (=MERAAA snarkningar och HÖGRE *suck*)...

Det spelar heller ingen roll HUR han ligger (rygg, sida, mage), han snarkar lika mycket ändå. På inandningen låter det som "vanlig" snarkning, på utandningen låter han som en kaffebryggare (liksom tjuter, piper och pustar).

Gissa hur väl jag sover? Till saken hör dessutom att han är väääldigt svårväckt, man blir liksom tvungen att ta i med hårdhandskarna...typ rikta en hård spark mot smalbenet eller drämma till honom i skallen (låter jätteelakt jag vet, men han vaknar inte annars...).

Har för mig att det ska finnas någon slags nässprej mot snarkning? Kan detta stämma och är det isåfall på recept eller? Finns det något annat man kan göra?

Skilda sovrum känns ju inte så aktuellt när man är ett par i 22-årsåldern direkt...

HJÄÄÄLP MIG!

• Svar på tråden min sambo snarkar!
  • Trojka

Min sambo klagar över samma sak, att han aldrig känner sig utvilad.

Ska försöka övertala sambo att ringa husläkan imorgon.

• Trojka

Vanessa1!

Skulle köpt öronproppar för länge sen om det inte vore för att vi har en liten 1½åring som vaknar ibland på nätterna, det vill man ju inte missa. Men tack ändå!

• Trojka

Mamma37!

Så det finns verkligen nässprej mot snarkning? Har det fungerat bra för er?

• Trojka

Nirnaeth!

Ha ha! PRECIS så kan jag känna med när sambon snarkar å lever om... -Dööö din jäääkel!

Sambon snarkade lite innan jag blev gravid med (Kanske lika mycket? Kanske jag som blitt känsligare?), men som du sa...har man redan svårt att sova som det är så avhjälps ju inte problemet med en sambo som lever fan.

Jag lider med dig!

• Trojka

Hampus mamma!

Vore jag så smidig så jag kunde få upp isklumparna (jepp, isiga fötter här med ) så högt skulle jag med nöje göra det! Får väl testa med områdena jag når då...

Lycka till själv!

• Trojka

Glass!

Visserligen har han sympati-ökat i vikt i och med min graviditet, men överviktig är han inte.

Fast i detta läge börjar man ju bli desperat, så från och med NU går han på sträng diet!

Svar på tråden min sambo snarkar!