kattpissluktande saccosäck...
Katten har kissat på saccosäcken i plast och jag får inte bort lukten trots att jag upptäckte det nästan direkt. Har någon ett bra husmorsknep för att få bort lukten samt att få katten att ej upprepa kissandet.
Katten har kissat på saccosäcken i plast och jag får inte bort lukten trots att jag upptäckte det nästan direkt. Har någon ett bra husmorsknep för att få bort lukten samt att få katten att ej upprepa kissandet.
Hej! Tack för hjälpen. Vi vet varför hon kissar... Hon är EXTREMT social och vill alltid vara med. Med en nyfödd och en 17månaders och flytt har katternas liv snabbt förändrats. Vi har inte lika mycket tid för dem längre och de protesterar, speciellt den ena. Hon är arg på att de inte får gå ut trots att de alltid varit innekatter. Hon kan jama i timmar....och protesterar genom att kissa i barnens leksakslådor. Vi kan dock inte släppa ut henne eftersom hon är så social att hon hoppar in genom grannars fönster och lägger sig och slaggar i deras säng. Måste man lämna bort en katt vi egentligen gillar eller kan man få bukt på detta problem?