• Viffy

Ont i ljumsken...

Jag har haft ont i ljumsken och en liten bit inåt på vänster sida sedan i fredags. Det är knappt så jag kan gå och det är ett helt företag att vända sig i sängen. Någon mer som har så och vet vad det är som gör att jag har ont?

• Svar på tråden Ont i ljumsken...
  • annsofi123

har haft det från o till! men inte nu! tror det hör till, man får så mycket konstigt! ingaa andra krämpor? kram

• Viffy

Jag hade så för nån vecka sen också men det försvann igen. Nä inga andra krämpor förutom dom vanliga som kramp i vaderna och halsbränna osv. men det kan man ta ju =)

• Prick

Jag har de senaste dagarna fått ont i ljumsken när jag e ute o går...annars har det bara varit isciassnerven *vet ej hur det stavas* som strulat för mig...undrar oxå varför ljumsken ska göra sig hörd!!

Hoppas någon vet...
    /anki

• jessica hansson

hej där!
    Jag har lika dant, urs vaknade inatt av att det gått uppåt på sidan av magen, vakna o väckte sambon o jag börja stortgråta.
    Hatar o ha ont!
    Mattias säger att jag ser ut som en gammal tant när jag går=)

• annsofi123

inga plitor o finnar eller liknadne?

• Viffy

jessica hansson: Det sa min sambo till mej med =) Men man har ju inget val när det gör så ont och då går man ju lite tokigt för att det ska kännas lite bättre.

annsofi123: Nä inga plitor o sånt tack och lov. Jag har faktiskt varit ganska skonad från diverse olika krämpor och sånt hittills och det är jag glad för =)

• Dalle

Ja, exakt samma har jag, har haft det i över 2 månader nu och överallt man läser så står det att till skillnad mot annan värk som går över, så kommer våran värk i ljumskarna att bli värre :( så det är väl bara å hålla i sig och ta det lugnt framöver

• Viffy

Dalle: Usch det lät ju inte lovande!!! Hoppas, hoppas att det försvinner igen iaf.

• Dalle

nä', det är ju ett rent helsike det här... gör ont att sitta, stå, röra sig.... Jag ska till bm i em och ska ta upp detta, dom kan tydligen kolla detta så att man får det bekräftat att det är foglossning.... och då är det till att följa alla ordinationer sägs det.... som tur är så försvinner detta oftast ( Iaf ) efter förlossningen...

Svar på tråden Ont i ljumsken...