ont av längtan efter honom....
Du är ju kär!
Kan du inte lämna din man då?
Du är ju kär!
Kan du inte lämna din man då?
Om din man visste vad du kände för den andra mannen tror du att han verkligen skulle vilja stanna hos dig då?
Han kanske blir förkrossad ett tag men han hittar säkert också nån ny som älskar honom för den han är.
Man kan faktskt träffa mannen i sitt liv fast man är i ett förhållande.
Du kan inte ge honom ett liv bara för att du är snäll och stannar. Hallå! DU DÅ, är inte du värd att må bra och få leva det liv du vill?
När jag läser mellan raderna i dina inlägg så har du egentligen redan lämnat honom.
Men gumman du MÅSTE tänka på dig själv! Du kan inte ha det så här i längden. Om jag vore din bästa väninna skulle jag se det glasklart att du behövde leva ensam.
Kan du inte leva själv ett tag och slopa allt vad män heter, bara för att reda ut dina egna tankar.
Vaa! hur angelägen verkar han då om det inte bekommer honom att du har varit otrogen!!!! Hade han verkligen älskat dig så hade han väl varit jätteledsen???!!!
oj läste lite fort, att han visst var ledsen för att du inte varit ärlig men... det har du ju du har ju berättat.
Nu känns det som att du bara är självdestruktiv. Det verkar inte som att du ens vill försöka med din man så lägg ner och ge er varsitt nytt kapitel i livet.