• Anonym (ont)

ont av längtan efter honom....

Jag längtar så efter den man jag var otrogen med. Jag känner inte alls någon kärlek för min man...vilket han vet. Dock tror jag att jag skulle kunna bli lycklig med honom men inte vara kärleks lycklig...
    Jag kan inte tänka annat än på den andra mannen...jag längtar efter honom. Skulle jag bara se honom så skulle en hel del av min smärta försvinna.. men min sambo tog min mobil för att jag inte skulle kunna kontakta den andra mannen. Jag gav den frivilligt till honom för att kunna ge min sambo och mig en ärlig chans. Men det är så svårt...jag vill så ha den andra mannen...jag längtar efter honom...vill höra hans röst...men jag lovat att inte ringa eller ha kontakt med honom. Fan det känns som om jag skulle vilja krypa ur mitt eget skinn...min kropp gör så ont...mitt hjärta verkar som om det blöder av längtan..jag vill känna hans armar runt mig och höra honom viska mitt namn.
    Jag undanber er spydiska eller kommentarer om hur hemsk jag är...har hört dem alla...ville bara skriva av mig...för jag håller på och dör. Skulle så vilja dricka mig full för att slippa känna mer av denna känslan...vill ha honom här brevid mig. men det går inte...jag saknar honom...saknar hans närvaro, hans blick...

• Svar på tråden ont av längtan efter honom....
  • Lisa 74

Inte spydig, men allvarligt-skilj dej.

• Anonym (?)

Du är ju kär!

Kan du inte lämna din man då?

• Anonym (ont)

svårt att skilja mig från min sambo...han vill så försöka och han älskar mig. Han har ingen annan familj än mig..och vad händer med barnen. Men jag känner att jag är så olycklig nu..vi skall på familjerådgivning och det kanske hjälper. Jag ber att tid skall få denna känslan att försvinna men det känns hopplöst nu och skall börja känna något för min man då??? vill känna för honom men det känns inte...inte något alls

• Anonym

livet är för kort för att slösas bort, skilj dig och ge dig själv en chans att vara riktigt lycklig. det mår alla bäst av till slut!
    lycka till!

• digimax

Vilken rättvis chans du ger din man,ligger ju o drömmer om en annan,borde det inte vara bättre att skilja sej då?

• Anonym (ont)

Är jag verkligen kär...??? menar...det kan inte vara någon tillfällig flört?? den andra mannen är kär i mig och det är jag 100 % säker på. Jag ringde honom mitt i natten när det var som jobbigast för mig..det tog honom 10 min så var han hos mig...han steg alltså upp..gick ut i kylan och körde hem till mig. Menar...fan jag vet inte vad jag skall göra. Jag vill så prata med honom NU...vill höra hans röst...vill känna hans närvaro...vill höra honom säga..."jag saknar dig"...men jag har lovat min sambo att inte kontakta honom...Vill inte göra något annat än sova för då känner jaginte denna känslan...

• Anonym (ont)

jo...skiljas...men barnen??? jag önskar så i denna stund att jag inte hade två underbara barn tillsammans med min sambo. Men så är läget nu! Det är så svårt att skiljas...det är så jobbigt...men jag tänker inte på någon annan än den andra mannen. Det hemska är att när min man vill krama mig, hålla om mig så kan jag inte tänka annat än " krama mig så här istället för så kramar A*** mig , gör så för så gör han...*

• digimax

I mina öron låter det inte klokt att du plågar din familj så här genom att bo med pappan men längtar så fruktansvärt efter en annan

• Ciccin3

Oavsett om det bara är tillfälligt eller verklig kärlek så verkar det inte som att din man är den man du ska leva med.

Lit de parade
  • Anonym (?)

Om din man visste vad du kände för den andra mannen tror du att han verkligen skulle vilja stanna hos dig då?

Han kanske blir förkrossad ett tag men han hittar säkert också nån ny som älskar honom för den han är.

Svar på tråden ont av längtan efter honom....