• kela81

Förr oss som är fast i Scrapträsket

*lägger till tråden*

• kela81

kiara-kan tyvärr inte hjälpa dig med sidor, men om du har möjlighet när du är där så gå in på joanns elelr michels...det är två sånadär "lite allt möjligt" kedjor som har massor med scrappgrejer-tokbilligt

• kela81

wiiiiiiieeeeeeeee.....efter lite bråk och misslyckanden så har jag nu lyckats fatta mig på min värmepistol och embrossat ett jätte fint hjärta *jaja...ja vet att det inte är sååå svårt för er proffs men * Så nu ska jag börja göra provkort till bröllopet

• kela81

åh så måste jag köta fler färger...för det här var ju jätte kul ju

• kela81

nu så har jag suttit och gjort kort hela kvällen och behöver er hjälp Visst-det är ju ingen LO men jag litar på er goda smak och frågar er iallafall

I mitt galleri-under starka bilder....vilket kort tycker ni är finast?
    Det är inte så bra foto, men alla kort är vinröda/creme med embrossade hjärtan på.....innuti alla korten så är det en vinröd bakgrund med texten utskriven på cremepapper.....

• kela81

tack tjejer för att ni kollade
    nr 2, 6 och 8 verkar vara klara favoriter här
    Det är ju sååååå svårt att välja...tror ni man kan skicka 7-8 inbjudningar till varje gäst
    Efter som jag gjort dem allihopa så är det ju kortmodeller som jag gillar....kanske skulle gjort några jag inte kunde tänkt mig ochså

Ska visa dem för min tärna på fredag så får jag se sen.....vilket det blir

• kela81

I dag ska vi gå å titta på hus...det ligger precis granne med papprika Livsfarligt

• kela81

claudia79-ja Det är verkligen perfekt Han såg affären...men jag tror inte att han fattar vad det innebär Huset var helt ok iallafall...lite litet kanske.....

• kela81

Melle85-den från cals ohlsson-col tech för 98:- har jag köpt...den funaklr jätte bra På mellanvärmen.....

• kela81

Melle85-har du ingen butik i närheten? Men testa på en vanlig "bygg/elbutik" ochså...de kan säkert ha de med, billiga.....

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket